Onedin line truien |
Reageer |
Autheur | |
amandel
Hobbyguru Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
Onderwerp: Onedin line truien Posted: 26 Januari 2008 om 13:21 |
Voor de liefhebbers , die de serie gezien hebben, http://www.omroepmax.nl/?waxtrapp=bdjfdDsHnHUVGDqBrB een paar brei patronen te downloaden. groetjes irene. |
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
Corry R
Hobbyguru Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
Posted: 26 Januari 2008 om 13:38 |
Ik heb de serie nooit gevolgd,maar nr 67 is wel heel mooi,
|
|
Meia
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
Posted: 26 Januari 2008 om 14:18 |
Serie komt eraan in juli! Erg leuk, ik kan me die truien allemaal nog goed herinneren nu ik ze terug zie. Ik ga als het even kan de serie zeker bekijken. En anders neem ik hem maar op geloof ik. Ook handig Bedankt Amandel. |
|
All you need is love.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23691 |
Posted: 26 Januari 2008 om 16:15 |
De hele serie is te koop geweest bij Blokker, ik geloof dat ik ze nu allemaal heb. En captain Baines heeft nog opgetreden in een Centraal Beheer spotje (even Apeldoorn bellen), als sluiswachter, die met dat hondje dat op een rode knop drukt in de mening dat het zijn bal is. Mooie bakkebaarden heeft James Onedin, hè?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |