Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Iemand al eens met zo'n soort garen gewerkt?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Liesanne88 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Online
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liesanne88 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Iemand al eens met zo'n soort garen gewerkt?
    Posted: Gisteren om 09:16
Hoi allemaal,
Ik zag bij action een super leuk garen en ben er eigenlijk stiekem al een beetje verliefd op. Maar durf het niet aan om het zo te kopen, want het is een structuur garen en daar heb ik nog nooit mee gewerkt. 
Nu vroeg ik mij af of iemand met een soort gelijk garen heeft gewerkt en hoe komt dat er dan uit te zien?
Want online kan ik geen voorbeelden vinden

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 hours 18 minuten geleden om 09:37
Er is geen peil op te trekken, de boord van een sok of trui kan er heel anders uitzien dan grote vlakken, zoals de rest van trui of sok. Soms zie je strepen en soms kleurvlakken.

Ik had ooit zulk garen van Wibra en ik dacht dat een trui niet mooi zou worden. Uiteindelijk heb ik een tas er mee omgehaakt in relief-steek en het effect was zó mooi, dat ik spijt had geen trui gebreid te hebben. Misschien zou je een effen garen kunnen gebruiken voor boordjes.

Kun je bij Action bollen terugbrengen? Dan kun je er een aantal kopen in dezelfde kleur en één gebruiken voor proeflapjes. Lukt het niet of wordt het niet wat je wilt, dan kan de rest terug.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 hours 16 minuten geleden om 09:39
Er is geen peil op te trekken, de boord van een sok of trui kan er heel anders uitzien dan grote vlakken, zoals de rest van trui of sok. Soms zie je strepen en soms kleurvlakken.

Ik had ooit zulk garen van Wibra met minder structuur en ik dacht dat een trui niet mooi zou worden. Uiteindelijk heb ik een tas er mee omgehaakt in relief-steek en het effect was zó mooi, dat ik spijt had geen trui gebreid te hebben. Misschien zou je een effen garen kunnen gebruiken voor boordjes.

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 hours 15 minuten geleden om 09:40
Sorry, twee keer hetzelfde bericht, ik wilde er iets bij typen.

wat rozengeur.
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liesanne88 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 hours 59 minuten geleden om 09:56
Hmm.. ja geen idee eigenlijk of je ongebruikte bollen terug mag brengen, kan altijd vragen natuurlijk.  Want als maar 2 koop om te proberen en het word leuk dan heb je natuurlijk de kans dat het op is als je meer wil.

En geeft niks hoor kan gebeuren dat je 2x hetzelfde plaatst 
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 1 uren 33 minuten geleden om 21:22
Ik ben op dit moment met garen van de Wibra aan het breien wat hier op lijkt, is wel in 1 kleur.
Heb ook een dunnere naald gepakt dan wat op etiket staat dit vond ik erg los voor wat ik ervan brei. Ik ben een helft van een kussen aan het breien in tricot steek.

Ik zou inderdaad wat Magtelt zegt een bolletje kopen en een proeflapje maken. Zo weet je ook hoe het garen zich laat breien en hoe het uitziet.
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liesanne88 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 54 minuten geleden om 22:01
Ja ik denk er aan om inderdaad gewoon 1 bol te kopen en het uit te proberen. Of om op de gok gelijk een groter aantal te kopen en dan kan ik de ongebruikte als het goed is binnen 8 dagen als nog retourneren mocht dat nodig zijn.
Zo las ik het in ieder geval op de website voor het ruilen of retourneren van artikelen
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.266 seconden.
Lang Yarns