grote granny square deken |
Reageer | Pagina <123 |
Autheur | |
MariaLA
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat mij ineens te binnen schiet.
Mijn buurvrouw heeft een deken op de bank liggen zowerl gehaakt en een gebreid van restjes sokkenwol. Niet zwaar en lekker warm......
|
|
ChantaltJH
Duizendpoot Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb al een aantal granny kussenslopen gehaakt van capri van katia, dat vind ik wel heel erg mooi maar voor een grote deken.... tsja het is wel 2 euro per bol
ik ben bezig met een babydeken van baby soft van de zeeman....... die zijn maar 79 cent per bol ik wil niet moeilijk doen maarreeeee..... het is wel een verschil! en de babysoft is heeeeel lekker zacht! persoonlijk voor dingen die langer mee moeten gaan........kies ik liever voor iets meer kwaliteit maar zoals ik zei das persoonlijk!
|
|
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
|
|
Reageer | Pagina <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |