vraag bij patroon |
Reageer |
Autheur | |
Suzanne Hiel
Newbie Lid sinds: 28 Oktober 2022 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 28 Oktober 2022 om 13:54 |
Ik heb een vraag bij patroon zie boek Phildar nr
209 van 2022
Model 17 A en B - wikkeltruitje Wat bedoelen ze bij rugpand = Brei daarna tricotst. En fantasiest. (zie telpatroon) met de
nld 3,5: begin met 2 r. st. en de 1e st. van het
telpatroon. Bij voorpand staat dat ook : begin met 2 r. st. en de 8e van het telpatroon. Met dank en vriendelijke groeten, |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12127 |
Post Options
Thanks(1)
|
idd de eerste 2 steken rechts breien en dan voor het rugpand beginnen met de 1ste steek van het telpatroon en dan dat telpatroon altijd herhalen.
Bij het voorpand dus ook eerste 2 steken rechts maar dan beginnen met de 8ste steek van het telpatroon en vervolgens het telpatroon van steek 1 tot de laatste herhalen. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14093 |
Post Options
Thanks(1)
|
Tja Bep, ik dacht wel dat jij deze vraag zou beantwoorden. Jij doet dat duidelijk en kort. Ik zou het te uitgebreid doen en dat kan de vragenstelster alleen maar in de war brengen.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Suzanne Hiel
Newbie Lid sinds: 28 Oktober 2022 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 8 |
Post Options
Thanks(0)
|
bedankt
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12127 |
Post Options
Thanks(0)
|
aan de reacties van de vragenstellers te zien weet ik dus niet of het duidelijk is, dus ik opper ervoor dat er nog 'uitleggen' gezet worden, dan kunnen ze kiezen welke voor hen werkt. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |