gehaakte sjaal verlengen |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Liesanne88
Duizendpoot Lid sinds: 23 Juni 2021 Status: Offline Points: 326 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja elk vrij moment van de dag, na het huishouden dus haha, haak ik zo'n beetje dus dan gaat t vrij vlot..
Dank je gaat vast helemaal goed komen! Wel beetje apart hoor met deze temperaturen een sjaal haken en er komt een muts bij |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ooit vroeg ik in Zeeman waar de wolafdeling was. "Maar mevrouw, het is zomer!" Nou dat was dan juist de tijd om winterse kleren op de pennen te zetten, als het koude seizoen begint is het al te laat. Je sjaal is mooi geworden en het is helemaal niet gek om nu aan een muts te beginnen. Hoewel...soms is een warme stola wat te veel van het goede, als je in de zon zit te haken. Tegenwoordig ligt de wol het hele jaar in Zeeman, van de zomer waren er allemaal nieuwe kleuren.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Chrissie
Hobbywonder Lid sinds: 01 April 2020 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 733 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hij is erg leuk geworden. Je zou hem ook nog kunnen blokken, als je niet wil dat hij opkrult.
|
|
Liesanne88
Post Options
Thanks(0)
|
Blokken? Dat heb ik nog niet eerder gehoord.. maar ben er op zich wel tevreden mee zo
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14093 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat ie hij leuk geworden. Het oorspronkelijke stuk lekker soepel om je hals en de siersteek in het zicht.
De leukste dingen ontstaan vaak uit noodoplossingen en restjes.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5780 |
Post Options
Thanks(0)
|
prachtig geworden. Een goede oplossing.
|
|
Liesanne88
Post Options
Thanks(0)
|
Dank jullie wel๐
|
|
Chrissie
Hobbywonder Lid sinds: 01 April 2020 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 733 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zijn genoeg uitlegdingetjes over te vinden. Als je het zou willen doen.
|
|
Liesanne88
Post Options
Thanks(0)
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2359 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk geworden!
Het loont echt de moeite om je werk te blocken. Je werk komt goed in model, de randen krullen niet meer om en de steken komen mooier tot hun recht. Natuurlijke materialen zoals wol en katoen hebben er het meeste baat bij, maar met acrylgarens kan het ook. Feitelijk komt het neer op het nat maken van de werk; in model brengen; met spelden vastzetten en vervolgens goed op laten drogen. Er staat genoeg info op internet. Zoek maar eens op blocken. |
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Liesanne88
Post Options
Thanks(0)
|
Ja ik heb het toevallig vanochtend opgezocht. Is zo te lezen wel even werk.. ga er over nadenenken om het miss nog te doen
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5780 |
Post Options
Thanks(0)
|
mooi geworden
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind de combinatie erg leuk ,maar hoop dat hij nog even in de kast mag blijven liggen .
Ik heb me gisteren moeten beheersen ' s avonds de houtkachel aan te maken De schoorsteenveger is geweest ,dus hij staat gereed , maar ik heh het maar met een vest en sokken gedaan , ik vond het echt kil . |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat mooi gedaan en het past netjes,nu nog in een ander kleurtje
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
mooi geworden zeg! en het 'blond' valt ook niet meer op met die muts
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14093 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die muts is heel erg leuk.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Liesanne88
Post Options
Thanks(0)
|
Haha dank je Carolina ๐ ja kan het beetje verstoppen zo hahaha...
Lidwina dank je ๐ |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |