Frida |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14093 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank jullie wel.
De ontwerpster haakt ook Mutti. En nee, het patroon is zonder de optie om een heel pakket met garen erbij te kopen. Dat netjes werken is iets dat wij vroeger op school zo leerden. Dat schijnt tegenwoordig minder belangrijk te zijn.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vertel mij wat over netjes Lidwina .
Bij een knoopaanzetten ging je bij iedere knoop evenveel keren door de gaten van de knoop en de draden aan de achterkant werden nog een keer met festonsteken bijelkaar gehouden ,zodat je een keurig lusje aan de achterkant had . Als je stiksteekjes borduurde ,moest er aan de achterkant een rechte streep komen . Mijn hartsvriendin van de lagereschool ,ging naar de huishoudschool . Bij het strijken van zakdoeken moesten de zoompjes net tegenelkaar aanliggen .beslist niet opelkaar . |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14093 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mutti, van de dingen die ik toen geleerd heb, heb ik nog steeds plezier. Ik heb altijd op zusterscholen gezeten, ik moet zeggen met veel plezier. Natuurlijk waren er minder aardige zusters, maar dat heb je overal. Ik kijk met genoegen terug op mijn schooltijd. Ook al heb ik vaak en veel straf gehad. Was niet het braafste meisje. Beetje te bijdehand en te vlug met mijn mond.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |