inktvlekken |
Reageer |
Autheur | |
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 28 Oktober 2010 om 13:10 |
Inktvlekken op hemd of ander kledingstuk ?
Neem het afwasproduct dreft (groen), geen waspoeder, en wrijf met dit product royaal en zachtjes over de vlek. Vul je badkuip met enkele centimeters lauw water zodat het kledingstuk languit en ondergedompeld ligt in het water. 24 uren laten liggen, daarna wassen en vlek is volledig verdwenen. |
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Of met pure alcohol, verkrijgbaar bij de drogist...
Paps is een x zo slim geweest om een gelpen in z'n overhemd te laten zitten, bijna de hele was is op deze manier gered... |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een goeie! Mijn man kwam met toner-inkt in zijn broek uit zijn werk Ik ga het proberen, lukt het niet wordt het een Frankrijk werkbroek |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
pimmetje
Hobbywonder Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Post Options
Thanks(0)
|
Balpen gaat ook heel goed met spiritus
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb eens met zo'n gewone inkt-ontvlekker van HG Oostindische inkt uit een leren schooltas en een lichte jeans gekregen.
Ik heb voor allerlei soorten vlekken een gewoon stuk ossengalzeep klaarliggen. Vet en fruit enzo. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik doe altijd de vlek inboenen met GEEL afwasmiddel en heet water, daarna in de wasmachine. Er is weinig wat ik er nog niet uit gekregen heb
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
DeaR
Newbie Lid sinds: 06 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 23 |
Post Options
Thanks(0)
|
Grootmoeders middeltje?! ...........MELK !!!! Week het in de melk en je zal zien dat de inkt oplost!
|
|
PoppenOma Dea
Als de blaadjes vallen, dan pak ik ze op! |
|
marjolein2202
Hobbyguru Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja afwaswater en koud water dat werkt meestal ook wel.
Jullie doen het met heet water juist? |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |