welke wol voor baby klompjes |
Reageer |
Autheur | |
Bregit
Hobbywonder Lid sinds: 21 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 868 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30 Mei 2011 om 13:22 |
Vorige week het patroon ontvangen van de gehaakte baby klompjes van crea-me.
Ik heb 1 gehaakt met katoen haaknaald 3 maar dan is het klompje erg stug. Nu wil ik ze maar gaan haken van ander materiaal die wat zachter is en niet zo stug. Op de foto van crea-me ziet het er erg mooi uit maar wordt dit dan ook zo. Graag jullie advies met de garenkeuze, alvast bedankt. Groetjes, |
|
esthertje
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik zou het zo ook niet weten. maar je zou haar een mailtje met deze vraag kunnen sturen. succes ermee |
|
|
|
Bregit
Hobbywonder Lid sinds: 21 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 868 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb al een mailtje gestuurd, ik was ook benieuwd of iemand anders ze al gehaakt had en misschien een tip had, in ieder geval bedankt voor je reactie.
Groetjes, |
|
Carola
Hobbyguru Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1090 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Bregit, Wat ik hoop dat het met de uitleg uit de mail lukt en dat je er wat aan hebt? Voor alle andere die toch benieuwd zijn naar het antwoord: De klompjes zijn inderdaad wat stug als ze klaar zijn, een beetje zoals de echte klomp Groetjes Carola |
|
breimaan
Hobbywonder Lid sinds: 25 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ook een paar klompjes gehaakt. Met wibra wol en haaknaald drie. en ze zijn best stevig čn errrug leuk geworden
|
|
http://breimaan.blogspot.com/
groetjes, breimaan |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |