Opgelost! Extra stokjes aan het eind van de toer |
Reageer |
Autheur | |
Gamble82
Duizendpoot Lid sinds: 02 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 186 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 23 Maart 2012 om 11:03 |
Hallo,
Ik ben net begonnen aan een deken, maar zit nu met het volgende. Ik heb nu net een rij gemaakt met allemaal stokjes, volgende toer gemaakt en ben nu aan het eind van toer 2, maar..... Ik moet nu 3 stokjes gaan toevoegen.... Soort van triangel idee, maar de toer hierna word er weer verder gewerkt. Even een stukje patroon voor de duidelijkheid. *ch2, skip next 2 dc, dc in next dc, repeat form* across, add on 3 dc Row3 ch5 turn.... enz.... hoe maak ik nu die 3 stokjes zonder een extra draad aan te voegen of in de knoei te komen met mijn volgende toer.... Kan helaas geen filmpje hiervan vinden, maar wil graag verder |
|
Gamble82
Duizendpoot Lid sinds: 02 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 186 |
Post Options
Thanks(0)
|
Al gevonden na een paar uur zoeken!
voor de liefhebbers : |
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
dank je wel, weer wat geleerd
|
|
|
|
Polar
Groupie Lid sinds: 24 September 2010 Locatie: Noordoostpolder Status: Offline Points: 69 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gossie
eigenlijk zo simpel maar je moet het gewoon even weten Enorm bedankt!! Renate |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |