Haken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
gerda ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Oostzaan Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30 Maart 2012 om 15:37 |
wie heeft er voor mij een patroon van een theeservies om te haken??
graag in het hollands.
|
|
![]() |
|
ChantaltJH ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
het is makkelijker als je je email adres in je profiel zet en je misschien ook nog even voorstellen onder het daarvoor bedoelde topic en daar staat ook een onderwerpje welkom dan weet je gelijk hoe het werkt, want zo op deze vraag valt er niet zo veel te antwoorden of te sturen.
Dus even aanvullen en dan mag je mij in mijn hotmail wel een mailtje sturen met alleen onderwerp theeservies en dan beantwoord ik dat mailtje met jouw patroon want ik heb er wel 1 in het hollands groetjes Chantal
|
|
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
|
|
![]() |
|
kikakeki ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 17 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
[QUOTE=ChantaltJH]
het is makkelijker als je je email adres in je profiel zet en je misschien ook nog even voorstellen onder het daarvoor bedoelde topic en daar staat ook een onderwerpje welkom dan weet je gelijk hoe het werkt, want zo op deze vraag valt er niet zo veel te antwoorden of te sturen.
Dus even aanvullen en dan mag je mij in mijn hotmail wel een mailtje sturen met alleen onderwerp theeservies en dan beantwoord ik dat mailtje met jouw patroon want ik heb er wel 1 in het hollands groetjes Chantal [/QUOTE hoi chantal zou ik het patroon van het theeservies ook mogen hebben
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |