trappelzak |
Reageer ![]() |
Autheur | |||||||
Oktoberfee ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 13 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 193 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30 Maart 2012 om 15:55 |
||||||
Een collega van mij is zwanger en ik zou de trappelzak in grijs en zwart van phildar maken, met die grote knopen. Nu, er staat op het patroon dat ik naaldnummer 7 nodig heb. Welk soort wol raden jullie dan aan? Graag zeeman of andere goedkopere winkels.
|
|||||||
![]() |
|||||||
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||
je zou even naar de steekverhouding kunnen kijken.
als ik iets met aald 7 moet maken en het is wel wat dicht qua haakwerk dan pak ik vaak gewoon 2 draden. En dan kun je gewoon alle wol van de zeeman of wibra pakken. |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
Saskia_ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Oktober 2011 Status: Offline Points: 1199 |
||||||
Mooi is die trappelzak zeg! Die bewaar ik ... !
Bij de wol waarmee hij origineel gebreid wordt geven ze het volgende aan ... (Ik ken de wol van de Zeeman o.i.d. niet.)
|
|||||||
![]() |
|||||||
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
||||||
dubbele draad pakken zoals Esther al aangaf ,proeflapje breien met pen 7 ,als dat nog te klein uitvalt 3 draden nemen ,. Het is een kwestie van uitproberen .
succes
|
|||||||
![]() |
|||||||
haakAB ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 07 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 549 |
||||||
Toevallig heb ik die ook gemaakt voor mijn zusjes toen ze zwanger was. Ik heb Katia Promofin gebruikt, en dan een dubbele draad. Ik ken het oorspronkelijke patroon niet meer uit mijn hoofd, maar ik weet wel dat ik hem gevoerd heb met stof. Geen idee of dat bij het origineel ook zo was. Ik heb hem zonder strepen gemaakt, in een effen kleur en daar eendjes op gemaasd
|
|||||||
![]() |
|||||||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23692 |
||||||
Op Telegraaf online stond ook zo'n slaapzak, ik weet niet of die nog zichtbaar is.
|
|||||||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|||||||
![]() |
|||||||
winter61beer ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
||||||
de trappelzak is nog te downloaden op de telegraaf,
|
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
Oktoberfee ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 13 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 193 |
||||||
de katia promofin is te vergelijken met royal van de zeeman. Kga men moeder eens meenemen en dan inderdaad zoals jullie zeggen met dubbele draad ofwel heb je nog nigar die iets dikker is dan royal. heeft dezelfde naalddikte, maar er zit 50gr op ipv 100 gr. ik hou jullie op de hoogte. Voor de moment is het nogal stilletjes hier van kleurtjes, maar het is voor eind november, dus heb nog wel efkes tijd.
|
|||||||
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |