Gezocht Capuchonvestje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
eva ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 08 Juni 2012 Locatie: IJsselmuiden Status: Offline Points: 46 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 Juni 2016 om 17:53 |
Gezocht: origineel patroon capuchon vestje gebreid in patroon steek (was beschikbaar in de maat 56 62 68 74) werd gebreid met Bambino van Nomatto op breinaald nr. 2, 2,5.
Schematekening vestje nr. 18. (weet niet door wie of waar het in is uitgegeven) wie kan mij helpen aan het originele patroon en of goede duidelijke kopie en eventueel een foto.
|
|
![]() |
|
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik hou van puzzelen, maar wanneer ik google op Nomatto krijg ik van allerhande etenswaren te zien. De toevoeging Bambino levert nog meer etenswaren. Een bolletje garen is in elk geval niet te ontdekken.
Ook bij Nomato hetzelfde resultaat en ook nog wat foto's van mensen die hun behoefte in de natuur zitten te doen. Ben je zeker van het garen? Heb je niet wat meer aanwijzingen dan dit? |
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12139 |
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12139 |
Er heeft wel een garen bestaan van Schachenmayr Nomotta Bambino
|
|
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
Op de hobbydoos moet wel een capuchon vest van Drops staan, nr 4449. Is dat niet iets voor je? Je kunt ook op google kijken onder "babyvest capuchon breipatroon". Als je dan Afbeeldingen aanklikt, zie je een aantal foto's. Misschien staat het gezochte vest er bij.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
eva ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 08 Juni 2012 Locatie: IJsselmuiden Status: Offline Points: 46 |
Bedankt voor de tip, dat is een leuk alternatief voor een meisje ik bewaar hem sowieso, het patroon dat ik zoek is meer unisex, is het ook mogelijk om hier aan jullie te laten zien, zodat ik kan laten zien wat ik bedoel ?
Ik heb zelf het idee dat het ooit in een ariadne of zo iets heeft gestaan. Het is wel een oudje hoor, zeker 16 jaar oud toen een buurvrouw er mee bezig was voor haar eerste kleinkind, ik ben ook al bij haar geweest maar zij had het patroon niet meer |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14094 |
Ik had al de hele tijd het gevoel dat ik wist wat je bedoelde. Er heeft een heel leuk vestje gestaan inderdaad in een ariadne of een baby knip. ik heb het voor onze kleinzoon gebreid. Hij is nu 17. Ik heb een paar jaar geleden oude tijdschriften weggedaan. Heb nog gezocht, maar het niet meer gevonden. Maar, ik geef de moed niet op. Ik berg soms dingen te goed op!!!!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
het is niet het gevraagde patroon maar misschien kun je hier iets mee?
https://sites.google.com/site/debreimadammen/home/8---uitleg-breiwerk/babyvestje-met-kap |
|
![]() |
|
Tosca ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 25 Augustus 2012 Status: Offline Points: 9 |
Hallo,
ik heb in een oud 3suisses boekje een capuchonjasje gevonden leeftijd 6-9-12 maanden Mocht je interesse hebben, kun je mij mailen Groetjes Anneke |
|
![]() |
|
navraag gedaan bij de plaatselijke handwerkwinkel het schijnt een breipatroon te zijn van Nomad werd verkocht in Phildar winkels ( zo'n 16 jaar geleden), wie weet heeft iemand hem nog bewaard !!!
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Heb je op de site van ouderwets breien gekeken ???
|
|
![]() |
|
Ja heb ik inmiddels opgekeken, bedankt voor de tip, wist niet van het bestaan ervan, staat het jammer genoeg niet op.
|
|
![]() |
|
De enigste manier om het misschien te kunnen krijgen is Phildar zelf aanschrijven.
Misschien hebben ze het ergens in een boek staan met een ander garen. |
|
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14094 |
Gevonden!!!!! Ik had het toch bewaard.
|
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
Dank je wel, heel erg blij mee.
Alle anderen ook bedankt voor de hulp en het meedenken.
|
|
![]() |
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
is wel een leukertje, de moeite van het zoeken waard.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |