Testers gezocht voor haakpatroon schildpad |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Crochet time ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 31 Augustus 2015 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 193 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04 Juli 2016 om 22:33 |
Hallo alllemaal,
Heb sinds kort een nieuw patroon afgerond van een schildpad genaamd Miss Daisy. Nu ben ik op zoek naar 2 haaksters die het patroon zouden willen testen en feedback en correcties willen geven op het patroon. Voor dit haakpatroon heb je wel enige haakervaring nodig. Er word gebruik gemaakt van een magische ring, half stokjes, stokjes en dubbelstokje en natuurlijk v.Hieronder een foto van de schilpad. ![]() Als je interesse hebt stuur dan even een prive bericht. |
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helaas bied ik mezelf niet aan; ik ben meer van het breien maar deze schildpad ziet er heel leuk uit
![]() |
|
![]() |
|
Teunie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Ik zou je graag willen helpen, maar voorlopig heb ik teveel dingen die ik nog af moet maken.
|
|
Groetjes Teunie
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14094 |
Voor mij hetzelfde als Teunie. Ik zou wel willen, maar er is zoveel dat ik moet afmaken en wat ik nog op het programma heb. Jammer.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Ik vind hem prachtig, maar ook ik haak af. Ben zelf al zo druk met haken.
|
|
![]() |
|
Crochet time ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 31 Augustus 2015 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 193 |
Bedankt voor jullie reacties.
En als er nog iemand interesse heeft ik heb nog 1 plekje openstaan. |
|
![]() |
|
C4th ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Ik zou ook wel graag willen, maar vrees dat ik nog twee andere projecten af moet maken. Jammer, ik vind hem wel heel leuk.
|
|
![]() |
|
Bedankt voor de reactie. Misschien een ander keertje? Ik heb nog een aantal patronen in de maak....maar dit duurt nog even.
|
|
![]() |
|
Juul ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
Ik wil best voor je testen hoor. Weet alleen niet wanneer je het klaar wilt hebben. Ik werk nog 2 weken en heb dan vakantie. Al kan ik de vakantie ook wel door haken.
|
|
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette |
|
![]() |
|
Hallo Juul,
Ontzettend leuk dat je me wilt helpen met testen. Het heeft niet echt veel haast. Zou ongeveer eind augustus de meeste correcties binnen willen hebben zodat ik nog wat aanpassingen kan doorvoeren. Dus het is helemaal niet erg als je wat later begint. Kijk maar wanneer het het beste uitkomt met de tijd. |
|
Groetjes Judy
https://www.etsy.com/nl/shop/crochettime2day?ref |
|
![]() |
|
Juul ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
Mailtje is gestuurd Judy.
|
|
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette |
|
![]() |
|
Bedankt iedereen voor de respons. Er hebben 2 testers gereageerd. Ben hier ontzettend blij mee
![]() |
|
Groetjes Judy
https://www.etsy.com/nl/shop/crochettime2day?ref |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |