patroon van Bumba truitje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
roodkapje43 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 04 Oktober 2016 Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04 Oktober 2016 om 22:32 |
is er ook een patroon van een trui met Bumba?? mijn kleinzoon van bijna 2 vind Bunba super..dus ik wilde deze wel gaan breien,maar kan geen patroontje vinden.. wel een losse patroon ,maar ik wilde graag de truitje maat 110 en te samen met het patroon
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12139 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik denk niet dat er echt een truipatroon is van bumba.
zelf heb ik voor de kleindochter een trui gebreid en daar die bumba op gemaasd. |
|
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
Misschien bestaan er applicaties van Bumba. Klein genoeg om op te naaien. Of je kunt kijken of er kleurboeken bestaan met Bumba, je kunt dan zo'n plaatje kopiƫren in de supermarkt en onderdeel voor onderdeel uitknippen als patroon en van vilt namaken.
Ik weet wel dat er jaren gelden een patroon van een Bumba pop rond ging op het forum, maar de meeste leden zijn verdwenen, dus er is geen garantie dat dat nog te krijgen is. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
hier alvast een paar afbeeldingen en dan kun je deze op elk gewenste plaats van de trui plaatsen [IMG] ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |