Babydeken |
Reageer ![]() |
Pagina <123 |
Autheur | |
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nee nog niet. Als je op mijn naam klikt en dan op Member's profile, zie je de goede plaats voor je e-mailadres. Daarna scroll je naar boven voor Member Control Panel, onder de grote paarse letters Hobbydoos. Klik daarop en je ziet hoe je je profiel kunt veranderen.
Het gaat heus lukken. Je kunt ook mij een e-mail sturen, gewoon via jouw outlook, dan heb ik je mailadres ook. Maar dat zul je dan voor elk patroon dat je hier ziet moeten doen, dat is zo omslachtig. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Esther1963 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Ik heb helaas nog niets mogen ontvangen?
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
Sorry Esther, ik heb het mailen over de deken afgezet en ik hoopte dat één van de ontvangers hem door zou geven. Ik flip zelf het forum op en bijna meteen weer eraf, omdat het me enorm is gaan vervelen. Ik heb je in de haast over het hoofd gezien, denk ik. Maar ik heb je nu twee mails met dekens gestuurd.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Esther1963 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Mijn dank is ook heel groot Magtelt dat je hem toch aan mij hebt doen toekomen
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Vivike ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 06 Mei 2012 Locatie: Hamont Status: Offline Points: 21 |
Hallo,
Zou ik ze ook mogen ontvangen? (of in ieder geval de gehaakte)
Alvast bedankt.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |