Nog een wintersetje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
momopoyolo ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 01 Oktober 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 640 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30 November 2013 om 02:17 |
Ook hier weer een paar polswarmers, oftewel vingerloze handschoenen.
De hele set voor nog geen 5 euro! Plus een muts en een sjaal. Dit is twee bollen Zeeman garen Royal in rood-wit-blauw,(1,79 per bol), afgewerkt met Fluffy garen van Zeeman (99 cent) in dezelfde tinten. Hoe dat er na een winter dragen en een wasbeurt uit zal zien, daar ben ik wel benieuwd naar. Iemand ervaring met dit garen? PS: nieuwe manier van foto invoegen? Ik krijg geen preview meer en nu weet ik dus niet hoe ik de foto moet verkleinen......... ![]() |
|
Groetjes van Ric,
http://riccreaties.wordpress.com/ |
|
![]() |
|
jesse ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 21 November 2013 Locatie: limburg Status: Offline Points: 46 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
leuk gemaakt, ik denk dat het in de was best wel goed blijft, heb een keer per ongeluk garen van de zeeman op 60 graden gehad, was nog vrij goed gebleven :-)
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
das een mooi setje!
de royal overleeft een wasbeurd wel, de fluffy garen weet ik niet |
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
mooi hoor en anders kan je volgende winter weer nieuwe breien
![]() |
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |