reacties op oude berichten |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 8 hours 48 minuten geleden om 12:09 |
Ben ik de enige die zich verbaasd over de engelstalige reacties op vaak oude berichten?
Is er een troll in ons midden, zo ja, met welk doel?? Melden heeft geen zin, want er valt inhoudelijk niets aan te merken op de teksten. Het valt me wel op dat ook niemand er op reageert.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23694 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik denk dat er met AI vertaald wordt. Mij lijkt het zinloos, wat er gebeurt.
Het lijkt er ook op, dat Google nog steeds oude verzoeken om patronen op de site van het panel doorgeeft. Dan wil iemand een patron uit een topic, waarin geen bekende namen meer staan. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik vind het grappig, 4 jaar later een happy birthday wensen. Misschien komt die uit een andere tijdrekening maar waarop dan gezocht wordt is mij ook een raadsel
het is zelfs geen volle vier jaar, maar 3 jaar en 6 maanden. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |