tutpopje patroon gezocht! |
Reageer ![]() |
Autheur | |
vlokje91 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2014 Locatie: Wapenveld Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 Augustus 2014 om 15:05 |
Hallo allemaal!!
Wij hebben 2 jaar geleden een patroon van iemand gekregen van dit tutpopje. Ons dochtertje kan inmiddels niet meer zonder deze popjes maar doordat de popjes al meerdere keren gebreid zijn is het patroon heel erg vervaagd. Nu kunnen wij nergens dit patroon meer vinden op internet. Wie kan ons helpen aan dit patroon???? Je maakt ons maar vooral ons dochtertje er echt onwijs blij mee!! ![]() |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14093 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.ravelry.com/patterns/library/knubbelchen Wel in het Duits.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Is nu ook een Nederlandse vertaling van
|
|
![]() |
|
vlokje91 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2014 Locatie: Wapenveld Status: Offline Points: 3 |
Bedankt! Ik heb hem opgeslagen.
Ik weet dat ze het mutsje altijd met een (soort blokjes patroon doet) Heeft iemand misschien daar ook een voorbeeld van?? |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23694 |
Ik heb zo'n patroon in een Phildarboekje, maar het mutsje is gewoon effen. Er zit wel een knoop in de handjes en voetjes, daarom zijn ze zo lang. Je kunt het in elk willekeurig patroon breien, er zit geen vulling in, behalve bij de kop, dus er kan ook geen vulling uitpiepen. Ik heb het lijfje ook vaak in twee kleuren gebreid, voor- en achterkant verschillend, het kopje roze en het mutsje gestreept.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Op de website van juffrouw ooievaar staat een patroon van het popje zoals jij liet zien ,maar ook zonder blokjes muts . Een blokje brei je door afwisselend een aantal steken recht en averecht te breien en na een paar toeren av boven recht en recht boven av te breien .
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23694 |
Het lijkt me niet zo leuk, omdat je moet minderen, maar je zou kunnen beginnen met blokjes van 3 steken en 4 naalden en dan na het minderen blokjes van 2 steken en 3 naalden, vervolgens 1 steek, 2 naalden.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
koffiebuikje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 29 Mei 2014 Locatie: nederland Status: Offline Points: 559 |
en hier ook nog de sleutelhanger versie van
http://www.ravelry.com/patterns/library/knubbelchen-minis |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |