Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Necchi model 559

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Cis View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Necchi model 559
    Posted: 05 Maart 2014 om 16:16
Hallo!

Ik heb ooit een naaimachine gekocht van Necchi model 559 maar ben de handleiding ondertussen kwijtgespeeld... heeft iemand hier misschien nog een exemplaar van bij zich thuis?
Het zou me een groot plezier doen moest ik hiervan een kopietje kunnen krijgen.

Alvast bedankt!
grts,
Cis
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2014 om 16:38
In Amsterdam zit Wouters een hele grote naaimachine zaak . op z'n website staat dat ze handleidingen hebben .Waag er een mailtje of telefoontje aan
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2014 om 16:53
http://www.naaimachinehandleiding.nl/naaimachines/naaimachines-nechhi
ik heb net op bovenstaand adres gekeken en daar is het een gratis handleiding. Zo te zien maak je een account aan en krijg je de handleiding via een download. Als het je niet lukt moet je even een gil geven dan probeer ik het wel voor je.

Hanny
Back to Top
Cis View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2014 om 08:29
Mijn necchi handleiding is op dit eigenste moment aant afprinten... zalig!!!! Jullie zijn heeeeel erg bedankt voor de goede tips! Had ik dit jullie & dit forum maar eerder gevonden... nog es bedankt!!!!!
Grts, Cis
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Maart 2014 om 09:09
Dan kan je nu aan de slag. Maak er wat moois van.
Hanny
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 3.344 seconden.
Lang Yarns