Necchi model 559 |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Cis ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 05 Maart 2014 Locatie: Sint-Truiden Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05 Maart 2014 om 16:16 |
Hallo!
Ik heb ooit een naaimachine gekocht van Necchi model 559 maar ben de handleiding ondertussen kwijtgespeeld... heeft iemand hier misschien nog een exemplaar van bij zich thuis? Het zou me een groot plezier doen moest ik hiervan een kopietje kunnen krijgen. Alvast bedankt! grts, Cis |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
In Amsterdam zit Wouters een hele grote naaimachine zaak . op z'n website staat dat ze handleidingen hebben .Waag er een mailtje of telefoontje aan
|
|
![]() |
|
hhoekstra ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 274 |
http://www.naaimachinehandleiding.nl/naaimachines/naaimachines-nechhi
ik heb net op bovenstaand adres gekeken en daar is het een gratis handleiding. Zo te zien maak je een account aan en krijg je de handleiding via een download. Als het je niet lukt moet je even een gil geven dan probeer ik het wel voor je. |
|
Hanny
|
|
![]() |
|
Cis ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 05 Maart 2014 Locatie: Sint-Truiden Status: Offline Points: 3 |
Mijn necchi handleiding is op dit eigenste moment aant afprinten... zalig!!!! Jullie zijn heeeeel erg bedankt voor de goede tips! Had ik dit jullie & dit forum maar eerder gevonden... nog es bedankt!!!!!
Grts, Cis |
|
![]() |
|
hhoekstra ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 274 |
Dan kan je nu aan de slag. Maak er wat moois van.
|
|
Hanny
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |