bolero, diana editie 26 |
Reageer ![]() |
Autheur | |
olifantje68 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 16 Maart 2014 Status: Offline Points: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16 Maart 2014 om 09:10 |
Hoi
Ik ben op zoek naar een gehaakte bolero patroon uit de Diana editie 26 Heeft iemand dat toevallig? Alvast erg bedankt groetjes Annie
|
|
![]() |
|
Ghiano ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 16 April 2013 Status: Offline Points: 94 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Het is zooo erg.. Jaren geleden (ik had toen nog nooit een haaknaald vastgehad) heb ik de oude haakboeken van mama weggegooid (uiteraard met haar goedkeuring) ik ging toch nooit haken.. En nu.. SPIJT! Maar goed daar heb je het patroon niet mee. Succes met je zoektocht!
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23694 |
Ik heb hier de kleine Diana Haakmode nr 26 voor me liggen. Wat bedoel je met bolero? Ik zie een mouwloos groen kort hesje dat bij een lange rok hoort, een kort vestje met lange mouwen met granny squares, diverse vestjes met korte mouw of mouwloos.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
olifantje68 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 16 Maart 2014 Status: Offline Points: 17 |
ik bedoel het witte korte vestje, met lange mouwen en de granny's
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23694 |
Hij is verstuurd. Er staan leuke dingen in dat blad. Die dingen staan maar stof te vangen en soms weet ik helemaal niet meer wat ik in huis heb.
Ik heb ooit mijn oude Hemaboeken weggedaan, omdat ik ze oubollig vond. Ik heb ze via Marktplaats alweer bijna allemaal terug verzameld, er staan zulke leuke steken en inbreipatronen in. Het was een mooie les om geen boeken of bladen meer weg te doen. Tenzij ik heel zeker weet dat iets niet mijn ding is, zoals filethaken. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Magtelt, zit er wat voor mij in? Of is het meer voor de jeugd? Mag ik het woensdag anders even inzien?
|
|
![]() |
|
Ik heb het hier nog liggen, het kan zó in de tas. Ik neem dat nieuwe haakblad ook mee, waar ik het elders over had, in het Telegraaftopic.
Hoezo voor de jeugd? 65 is het nieuwe 16, hoor. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Het voelt toch anders bij mij
![]() |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Nee Magtelt 87 is het nieuwe 17
|
|
![]() |
|
Net voorbij de puberteit, dat bedoelde ik. Bij mij begon die ook pas toen ik 40 werd. Nu denk je dat je reuze vief was met 16, maar kijk maar eens naar dat gehang en spelen met mobieltjes, erg vief ziet het er niet uit. "Ga eens wat doen" "Neeeee, geen zin".
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
labeldoekje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 728 |
Magtelt, zo herkenbaar, de oudere boeken weg, bij mij ook. Nu ben ik weer boeken aan het verzamelen. Toch staan er in de oude boeken mooie patronen.
Ik moet altijd wel in mijzelf lachen, want het kan zo gek niet zijn of Magtelt heeft het wel. Of vindt het wel. Prachtig hoor. |
|
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |