Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

bolero, diana editie 26

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
olifantje68 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer olifantje68 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: bolero, diana editie 26
    Posted: 16 Maart 2014 om 09:10
Hoi
Ik ben op zoek naar een gehaakte bolero patroon uit de Diana editie 26
Heeft iemand dat toevallig?
Alvast erg bedankt
groetjes Annie
Back to Top
Ghiano View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ghiano Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2014 om 09:16
Het is zooo erg.. Jaren geleden (ik had toen nog nooit een haaknaald vastgehad) heb ik de oude haakboeken van mama weggegooid (uiteraard met haar goedkeuring) ik ging toch nooit haken.. En nu.. SPIJT! Maar goed daar heb je het patroon niet mee. Succes met je zoektocht!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2014 om 09:56
Ik heb hier de kleine Diana Haakmode nr 26 voor me liggen. Wat bedoel je met bolero? Ik zie een mouwloos groen kort hesje dat bij een lange rok hoort, een kort vestje met lange mouwen met granny squares, diverse vestjes met korte mouw of mouwloos.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
olifantje68 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer olifantje68 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2014 om 10:05
ik bedoel het witte korte vestje, met lange mouwen en de granny's
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2014 om 10:28
Hij is verstuurd. Er staan leuke dingen in dat blad. Die dingen staan maar stof te vangen en soms weet ik helemaal niet meer wat ik in huis heb.

Ik heb ooit mijn oude Hemaboeken weggedaan, omdat ik ze oubollig vond. Ik heb ze via Marktplaats alweer bijna allemaal terug verzameld, er staan zulke leuke steken en inbreipatronen in. Het was een mooie les om geen boeken of bladen meer weg te doen. Tenzij ik heel zeker weet dat iets niet mijn ding is, zoals filethaken.

wat rozengeur.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2014 om 10:30
Magtelt, zit er wat voor mij in? Of is het meer voor de jeugd? Mag ik het woensdag anders even inzien?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2014 om 10:32
Ik heb het hier nog liggen, het kan zó in de tas. Ik neem dat nieuwe haakblad ook mee, waar ik het elders over had, in het Telegraaftopic.

Hoezo voor de jeugd? 65 is het nieuwe 16, hoor.

wat rozengeur.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2014 om 12:39
Het voelt toch anders bij mij
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2014 om 14:11
Nee Magtelt 87 is het nieuwe 17
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2014 om 17:00
Net voorbij de puberteit, dat bedoelde ik. Bij mij begon die ook pas toen ik 40 werd. Nu denk je dat je reuze vief was met 16, maar kijk maar eens naar dat gehang en spelen met mobieltjes, erg vief ziet het er niet uit. "Ga eens wat doen" "Neeeee, geen zin".

wat rozengeur.
Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2014 om 18:35
Magtelt, zo herkenbaar, de oudere boeken weg, bij mij ook. Nu ben ik weer boeken aan het verzamelen. Toch staan er in de oude boeken mooie patronen.
Ik moet altijd wel in mijzelf lachen, want het kan zo gek niet zijn of Magtelt heeft het wel. Of vindt het wel. Prachtig hoor.
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.656 seconden.
Lang Yarns