|
Reageer ![]() |
Autheur | |
ina s ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 14 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3 |
![]() Posted: 14 November 2007 om 19:40 |
Hallo Ik ben opzoek naar een oud breipatroon uit de magriet of libelle van ongeveer 1980 Ik heb de wol maar helaas niet meer het patroon het is speciale grove aparte wol dat in plise (plissee??) steek zou moeten gebreid worden wie kan mij helpen? alvast bedankt |
|
ina s
|
|
![]() |
|
Rubia ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 30 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
![]() |
http://www.hobbydoos.nl/forum/forum_topics.asp?FID=8 Heb je de Libelle en Margriet of het forum van die bladen al geprobeerd? |
|
![]() |
|
![]() |
|
ina s ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 14 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3 |
![]() |
hallo Ik heb de magriet al gebeld en die bewaren de patronen nooit zo lang. de forums heb ik bekeken maar gaan niet over patronen en kon ik ook niks over patronen vinden. Ik ben geadviseerd om hier een oproepje te doen en dat heb ik dus bij deze gedaan. het vest leek op een jasje zonder sluiting met een een grote kraag leek op een sjaal kraag. Wie mij hieraan kan helpen maakt mij zeer gelukkig. |
|
ina s
|
|
![]() |
|
Rubia ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 30 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
![]() |
Het zal zoeken worden naar een speld in een hooiberg. Misschien hebben ze op de volgende site wel iets dat er op lijkt: www.garnstudio.com/lang/nl De link die ik in het bericht hierboven plaatste is om je voor te stellen op dit forum.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
boek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
![]() |
Hallo ik denk dat je beter op marktplaats kan zoeken zo ben ik ook aan oude bladen gekomen. gewoon een jaar opgeven plus omschrijven wat je er in zoekt. en wat geduld dan moet het lukken. succes Tineke |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23694 |
![]() |
Op Marktplaats onder zoekwoord Margriet 1980 zijn twee items uit dat jaar.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |