Gehaakte olifant |
Reageer ![]() |
Autheur | |||
Aranince ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 11 Oktober 2014 Status: Offline Points: 321 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04 Januari 2016 om 17:21 |
||
Zelf kan ik (helaas) niet haken, maar ik kwam deze olifant tegen die wel erg leuk is!
Dus misschien een leuk gratis patroon voor mensen die wel kunnen haken ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14094 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Dank je wel voor het delen.
En nu als de wiedeweerga haken leren jij!!!!!
|
|||
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|||
![]() |
|||
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
||
Die zeker leuk!
Dank je wel! |
|||
december2011
|
|||
![]() |
|||
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
||
Hij is heel leuk.
|
|||
![]() |
|||
MaaikeA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
||
Wat een leuke olifant en wat betreft, ik kan niet haken, snel leren, zo ontspannend.
|
|||
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|||
![]() |
|||
Aranince ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 11 Oktober 2014 Status: Offline Points: 321 |
||
Haha leren haken staat zeker nog op mijn to-do lijstje! Ik kom zoveel leuke patronen tegen die gehaakt zijn. Maar ik kan pas sinds ruim 1 jaar een beetje breien en ben net begonnen met leren naaien. Daarna komt leren haken
![]() Dat jurkje dat ik aan het breien ben zit trouwens een gehaakte rand aan, dus ik zal het toch een keer moeten gaan leren
![]() |
|||
![]() |
|||
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14094 |
||
Nou zeg, net leren breien en dan meteen een jurk breien, jij durft. Meteen in het diepe dus.
|
|||
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|||
![]() |
|||
C4th ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
||
Om te leren haken vond ik het boekje in deze link eigenlijk onmisbaar.
Wellicht kinderachtig, maar heel erg duidelijk. http://www.bol.com/nl/p/ik-leer-haken/1001004006852083/ |
|||
![]() |
|||
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
||
Wat een leuk boekje. Van kinderachtig heb ik geen last.
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Tja, daarom ben ik af en toe ook wel een beetje boos op mezelf. Ik leg de lat altijd net wat te hoog... Gisteren weer. Ik wilde een simpele tas naaien van 1 kleur stof, maar in plaats van dat ik gewoon de instructies volg, ga ik toch nog proberen om een andere kleur toe te voegen en de bodem iets anders te doen. Ik weet ook niet waarom ik het altijd weer net wat moeilijker maak voor mezelf... Ow en die jurk. Op zich gaat het patroon goed, maar ik wou dat ik toch maat S was gaan breien. Ik heb normaal S, maar omdat het vorige vestje iets aan de kleine kant was, dacht ik dat ik maar beter maat M kon maken nu. Het probleem zit steeds bij rij 5. Die stomme rij 5 is anders bij maat S. Als ik gewoon maat S had gedaan was het jurkje al af geweest. Grrr
Misschien toch snel gaan leren haken, kan wel wat ontspanning gebruiken ![]()
Dat ziet er wel leuk uit! Kinderachtig maakt mij ook niet uit. Leuk juist haha. Misschien eens gaan proberen.
|
|||
![]() |
|||
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
||
Wat een ontzettend lief olifantje!
|
|||
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |