Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenEasy Fashion

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Easy Fashion
    Posted: 30 Maart 2008 om 18:49
Ik had een Easy Fashion van Burda gekocht. Want daar zouden leuke zomerse kleren in staan. Klopt. Maar ik ben daar wel 40 jaar te oud voor. Wie het eerst reageert met een PMmetje met haar adres mag 'm hebben.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2008 om 19:10

Beetje rare vraag misschien, maar kijk je nooit even in het blad voordat je het koopt? Ik koop zelf bijna geen bladen, twijfel teveel en als ik ze dan toch koop, heb ik daarna spijt.

Heb wel een abonnement genomen op Interweave Knits. Was te laat voor de lente editie en het is nu dus wachten op de zomereditie.

Groetjes,
Ilona.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2008 om 19:49
Ik stond in een immense rij bij de Dekamarkt, allemaal mensen die alleen met Pasen eten, anders zie je ze nooit. En ik had al een advertentie voor dit blad in mijn Burda gezien. Dus ik flip even uit de rij, gris het blad op mijn tenen uit het rek en spring weer terug naar mijn niet eens zo volle karretje. Pas thuis met een bakkie leut, kijk ik erin, allemaal Paris Hiltonnetjes en Britney Spearsjes. De kassabon is fietsen stelen op het Damrak, dus dan geef ik het maar aan iemand die wat meer in de leeftijdsdoelgroep zit. Maar inderdaad, meestal kijk ik er even in, vooral haak-en breibladen. Andere tijdschriften krijg ik van vriendinnen en die recycle ik dan weer naar andere vriendinnen. Ik heb alleen een halfjaar abonnement op de Burda, via het Kruidvat en een op de Plus, die me nu al verveelt en die mag je per maand opzeggen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns