Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenEven ventileren

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Christien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2008 om 20:50

Ik ben op zoek naar een tweedehands gameboy advance sp. Maar kan iemand mij vertellen wat die dingen nieuw kosten (hebben gekost)?

Christien

Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2008 om 21:50
ik ken het niet............
groetjes geesje
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2008 om 11:34
Ik zou mijn mailadres wel blokkeren voor zo'n onbeschoft persoon. Stel je voor dat je in een winkel naar de prijs vraagt en hem te duur vindt en dat de verkoper je dan begint uit te schelden.

Als je een gameboy koopt voor op reis en zo is ie wel leuk. Mijn zoon had daarnaast alle versies van de Nintendo en alle versies van Zelda, helemaal grijs gespeeld. Die spellen zijn ook leuk voor degene die erbij zit in de kamer, net een film. Alleen de DS had hij niet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
kapitein View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2008 om 11:39

Ik ken hem wel maar ze zijn niet meer nieuw te koop.

Daarom hebben wij voor onze zoon ook een DS lite gekocht. Die zijn wel wat duurder, maar daar kun je ook nog vanalles voor krijgen als je iets nodig heb.

Tweedehands kopen vind ik altijd een beejte eng met dit soort dingen. Als er iets mee is zit je voor veel geld met iets waar je niets mee kan Ik geef dan liever iets meer uit zodat ik weet dat het goed is en als er dan wat mis mee is kan ik altijd terug naar de winkel.

Sandra
<a rel=nofollow href="http:www.barbiekleertjes.com ">http:www.mijnwebwinkel.nl/winkel/barbiekleertjes, </a>
Back to Top
Roos39 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2008 om 15:19

Nou, alsnog een reactie van mij. Heeel lang geleden hebben wij voor onze zoon ook een gameboy aangeschaft. De gameboy color was al even op de markt en de gameboy advance net "gelanceerd", maar natuurlijk duurder.

Wij hadden toen een hele leuke, jonge verkoper die ons de voors en tegens netjes op een rij zette. Uiteindelijk kozen wij voor de dure gameboy advance omdat:

er een accu lader aan kon ipv alleen op batterijen. Wel kassa maar heeeel dik terugverdiend,2) alle gameboy color spellen konden er evengoed op gespeeld worden, maar de nieuwe advance spellen niet meer op de color 3)met nog 2 jongere kinderen moest dit toch wel zinvol zijn. En inderdaad, hij doet het nog steeds (ca. 7 jaar oud) en de favo spelletjes van pokemon, pacman enz. doen het nog prima. En dit komt niet omdat ze er niet op speelden, want hij zat bij wijze van spreken in de broekzak.

Dit even als overweging voor allen die nog een gameboy systeem wil aanschaffen.

Rosemarie

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2008 om 18:04
Originally posted by kapitein kapitein wrote:

Ik ken hem wel maar ze zijn niet meer nieuw te koop.

Daarom hebben wij voor onze zoon ook een DS lite gekocht. Die zijn wel wat duurder, maar daar kun je ook nog vanalles voor krijgen als je iets nodig heb.

Tweedehands kopen vind ik altijd een beejte eng met dit soort dingen. Als er iets mee is zit je voor veel geld met iets waar je niets mee kan Ik geef dan liever iets meer uit zodat ik weet dat het goed is en als er dan wat mis mee is kan ik altijd terug naar de winkel.

Dat is waar en bij Nintendospellen zit er soms een batterij in, en als die op is doet het spel het niet meer. Dus zelfs bij een bonafide verkoper weet je niet hoelang een spel meegaat.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Christien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2008 om 20:15

Bedankt allemaal voor jullie reacties. Maar nu weet ik nog niet wat zo'n ding nieuw gekost heeft

Een DS lite kost rond de € 120/€ 130 (dacht ik). maar dan moet je er nog spelletjes bijkopen van € 40 per stuk. Dus ik dacht eerst maar eens een tweedehands advance sp te kopen.

Christien

[/QUOTE]

Dat is waar en bij Nintendospellen zit er soms een batterij in, en als die op is doet het spel het niet meer. Dus zelfs bij een bonafide verkoper weet je niet hoelang een spel meegaat.[/QUOTE]

Zit er dan in het spel een batterij? of in de gameboy?

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.984 seconden.
Lang Yarns