Deken voor Ties |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ties staat denk ik voor het raam, maar zodra je de volle banen voorbij bent, dan gaat het echt weer heel snel
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14095 |
Ik haak gewoon door, maar niet te lang meer achter elkaar. Ik had gelukkig de waarschuwing meteen begrepen. Ik ben natuurlijk heel erg nieuwsgierig naar het resultaat. Ik ben bijna op het langste punt en dan begint het minderen en alleen grijs haken. Dan gaat er heel zeker een breiwerk tussen komen.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
geesje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Prachtig Lida, maar inderdaad , gewoon even iets anders tussen door!
Maar ik weet ook dat je het geheel vlug wil zien, . |
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14095 |
Ik haak gewoon door aan mijn deken. Breigaren, naalden en patroon liggen klaar. Maar ik ben nog niet begonnen. Ben natuurlijk heel nieuwsgierig naar het resultaat. (Ja Geesje, en ook nog dank je wel) Ik heb waarschijnlijk nog iets anders gedaan waardoor ik pijn in polsen en armen kreeg. Ik heb een paar dagen veel minder gehaakt, bezoek krijgen en op bezoek gaan en nog zo wat leuke sociale verplichtingen en ik merk niets meer. De tractor is klaar, ik ben met de naam bezig.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Loes ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Februari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 524 |
veel werk
|
|
groetjes Loes
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |