Gnomes |
Reageer ![]() |
Autheur | |
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14095 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 28 December 2018 om 18:23 |
Ik maak ieder jaar een kleinigheid voor mijn zoons, schoondochters en de 4 kleinkinderen. Altijd iets om een kerstkadootje in te stoppen. Mijn fantasie was deze keer uitgeput. Dus kadootje in een envelop en deze Gnome erbij. Gehaakt met Stylecraft Special DK en haaknaald 3. Daardoor kleiner dan het originele patroon, nu 9 cm.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
super leuk
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Nou noem dat maar uitgeput - die zijn toch enorm leuk
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
wauw die zijn heel leuk
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Die uitputting zie ik ook niet bepaald!
![]() Ze zien er schattig uit en zo mooi gelijkvormig met z'n allen. Daar kan in ieder geval geen ruzie over ontstaan in de familie. |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
die zijn schattig.
Ge had een kindersurpriseeitje kunnen nemen en het hoedje er half los opzetten, dan had de enveloppe er met veel plooiwerk ingekund. Is er een reden waarom de oogjes van de groenen een spatie van vier hebben en de roden eneke van 3 (behalve de uiterst rechtse rode, die heeft er ook vier)? Leeftijdsgebonden misschien? (is misschien zelfs gezichtsbedrog van hieruit). |
|
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Weet je dat ik dat hier vanuit Almere niet zo ervaar? Vreemd. Wat ik wel zie, is dat de twee buitenste "voller" lijken en naarmate je naar midden-achter gaat, worden ze wat slanker. M.a.w. de groothoeklens vertekent waarschijnlijk het totaal een beetje.
|
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Heel mooi en schattig
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14095 |
Dank jullie wel.
Bijdehandje Bep, dat verschil bij de oogjes is toeval. Ik heb erover gedacht om het in twee gedeeltes te maken, achterkant aan elkaar en de knoop echt als knoopsluiting te gebruiken. Maar dan had ik onder het bovenste gedeelte een soort van bodem moeten maken en daar had ik geen zin in. Ik ben er nl kerstavond pas aan begonnen. Een helft kwam pas 2e kerstdag, de andere zien we nieuwjaarsdag, dus die gnoompjes staan nog hier en kan er dus nog even zelf van genieten. Maar een echte vergissing heb je niet gezien!!!
|
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi!
![]() |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
mooi geworden. en ja onder het mutsje had best wel de kerst bijdrage gepast. tenzij het om heel veel briefjes gaat. of los geld
|
|
![]() |
|
suziesfreubels ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Wat leuk om een zelf gemaakt iets erbij te doen erg leuk geworden...
Waren ze vast heel erg blij mee... |
|
![]() |
|
JMB ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Wat een mooie groep.
|
|
![]() |
|
C4th ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Wat een schattig stel!
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Super leuk. Ze waren vast heel verrast.
|
|
![]() |
|
Dank jullie wel. Men vond ze heel leuk en David was helemaal in zijn nopjes want: groen is mijn lievelingskleur oma. Heb ik even geluk gehad dat hij net een groene kreeg!
|
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |