Gehaakte pop |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Dat is super. Wat een lieve pop.
|
|
![]() |
|
bedankt Geerling
|
|
![]() |
|
Nickie ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 13 Januari 2019 Locatie: Zuid Limburg Status: Offline Points: 80 |
Heel mooi gedaan. ![]() Kinderen zijn dol op zelfgemaakte knuffels. Vroeger heb ik smurfen gehaakt maar, haken kan ik jammer genoeg niet meer ivm reumatische aandoeningen.
![]() |
|
![]() |
|
Bedankt Nickie, bij mijn schoonmoeder is het net anders om ze kan niet goed meer breien. Als ze wat gebreid wilt hebben dan vraagt ze dat aan mij en als ik wat gehaakt wil hebben vraag ik het aan haar dit kan ik ook niet goed. Onze dochter van 14 heeft niet zoveel tijd i.v.m de studie en die gaat nog steeds voor.
|
|
![]() |
|
Nickie ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 13 Januari 2019 Locatie: Zuid Limburg Status: Offline Points: 80 |
Ja, dat was hier hetzelfde. Ik heb vroeger heel veel voor mijn kleindochter gehaakt. Zij had de hele smurfenfamilie bij elkaar en ook zo nog veel andere gehaakte knuffels. Ik vind, dat je met haken veel meer dingetjes kunt maken . Het is jammer dat ik het niet meer kan. Maar ja, breien is ook leuk toch ?
![]() |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Alle handwerken zijn leuk .
Als breien en haken niet meer gaat kun je zelfs met punniken nog best leuke dingen maken Het is doodzonde dat het uit het onderwijs pakket verdwenen is ,maar het moet dan wel gegeven worden door mensen die erzelf plezier in hebben en niet door mensen die het als een soort straf zien . Ik hoop dat ik nog lang mijn handen kan gebruiken om de opdrachtjes van mijn dochter te kunnen maken . |
|
![]() |
|
Nickie, is inderdaad dat je met haken meer leuke dingen kan maken. Vindt het zelf ook heel jammer dat ik dit niet kan.
Mutti ja alle handwerken zijn leuk ook punniken inderdaad of borduren, deed ik vroeger ook veel maar helaas lukt dit mij ook niet meer met me handen. Is ook jammer dat het niet meer op school is. Toen Britt in groep 5 zat mocht ze van die leerkracht als ze het werk af had gaan breien of haken ze had zelfs een boekje te leen gekregen van deze meester. Heb ook al eens gevraagd waarom dat niet meer gegeven werd maar dat kwam omdat er tijd gebrek is !!!! Ze zitten wel elke dag film te kijken daar kunnen ze dan best even iets van af halen om handwerk te geven. Handvaardigheid krijgen ze ook bijna niet. ook zo jammer. Hoop zelf ook dat mijn handen me niet verder in de steek laten dan nu kan niet meer een uurtje breien achter elkaar maar daar heb ik me bij neer gelegd zolang dat nog gaat en soms ook heel langzaam maar we krijgen het toch klaar en dat is het belangrijkste. Maar of dat met 85 jaar nog is moeten we maar afwachten en is iets voor dan. |
|
![]() |
|
geerke ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
wat een leuke pop .
Geweldig dat je schoonmoeder dat nog kan doen . |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Geweldig deftig is je donkere pop.
|
|
![]() |
|
Ja, het is een echt heertje , dankjewel voor je complimentje
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |