Vest |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
zit met open mond te kijken wat een bijzonder mooi vest |
|
![]() |
|
Cocos ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 07 April 2018 Locatie: Flevopolder Status: Offline Points: 611 |
Echt mooi. En wat me verbaast: een heel vest uit 1 bol + een beetje! Die grote bollen heb ik nog niet bij Zeeman gezien. Maar ik haak en brei al heel lang niet meer. Vroeger kocht ik wel garen bij ... Was het Zeeman? Bestond Wibra toen al? In ieder geval zo een soort winkel in de Kalverstraat in Amsterdam. Dan kocht ik 1 of 2 tassen van tien bollen. Het zullen wel kleine bolletjes geweest zijn. Ik heb er wel lekkere truien en vesten van gemaakt, maar nooit zo mooi als die van jou. Ik kan er al lang geen tijd meer voor vrijmaken. Bovendien vind ik het tegenwoordig vaak te warm om een trui aan te trekken. Tegenwoordig draag ik vooral heel dunne vesten en zo fijn kan ik niet breien. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |