babydeken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Giesje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 17 April 2018 Locatie: drachten Status: Offline Points: 134 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 12 Juni 2018 om 15:14 |
Schoondochter wilde graag nog een deken voor het ledikant voor het kleintje wat over ongeveer 4 weken komt en oma mag toch niks doen dus graag heb ik wat omhanden wahahaha (trui manlief nog een mouw) Dus aan de slag. Alleen vond ik het lastig om de deken op 40cm breipennen te doen en de wolwinkel hier zegt er bestaan geen langere, maar zoeken op internet heb ik 60cm lange naalden gevonden en tara deken staat er nu op en meer ruimte om het op te zetten.
![]() ![]() Zien jullie op de onderste foto het verschil hihihi |
|
Als je moe bent leer om te rusten niet om te stoppen
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dat wordt vast een mooie deken met die hartjesmotieven erin. Ja, het verschil in breipenlengte is goed te zien. Propperig met veel steken op je naald, werkt niet fijn. Succes!
![]() |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14095 |
Wordt vast een mooie deken. Lukt het je niet om met rondbreinaalden te breien? Die kun je veel langer krijgen.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
word al heel mooi. Is het niet erg zwaar ?
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
mooi!doe zo verder
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Zelf zou ik ook voor een rondbreinaald opteren, maar misschien vind je dat niet fijn. Nou ze houden je wel bezig en hopelijk van het
piekeren af.
|
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Ik zou ook een rondbreinaald gebruiken is veel fijner bij zo veel steken |
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Hoe knap gedaan en hoe positief jij aan zo een groot werk begint
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
~By MG~ ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 26 Juni 2018 Status: Offline Points: 53 |
Gaaf met hartjes erin!
|
|
https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |