Siamezen tweeling en 2 andere |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
alle vier heel schoon. Dat truitje en die muts van die beer is plezant en die schapensteek ziet er goed uit. Heb ik nog niet gezien bij knuffels.
|
|
|
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
o wat zijn ze mooooooooooooooooooooooi die katjes die op een tweeling lijken die wil ik ook ooit nog eens maken
ze zijn zo geweldig geworden en dat schaapje en de slaapbeer ook helemaal om verliefd op te worden dat heb je heeeeeeeeeeeeeeeel mooi gemaakt |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14097 |
Wat mooi geworden Geerlig. De knuffeltjes zo schattig. Ja en de poezen... wat zal ik daar nu over zeggen? Ik ben sowieso gek van katten dus deze: Het zijn 2 snoepjes.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Dames allemaal hartelijk dank voor de leuke reacties. Groetjes Ria
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |