Vogeltjes van Thian. |
Reageer ![]() |
Pagina <1 234 |
Autheur | |
thian ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2016 Status: Offline Points: 830 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
in de doos die ik gehad heb zitten 2 haak pakketjes voor 2 beerjes en een telefoonhoesje en een heel leuk borduurpakktjes voor een telefoonhoesje erg leuk en bolltjes garen en een hoesje met haaknaalden met een verdikte handgreep erg blij mee
|
|
don't let the little stupid things break your happiness
|
|
![]() |
|
thian ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2016 Status: Offline Points: 830 |
dus een panda ballerina beertje te haken
en een bruin matroos beertje te haken en twee telefoon hoesjes te haken en ik heb nu dus nog een pakketje met een frans ezeltje zo lief 15 cm hoog, dus het werk stapelt lekker op ik hbe een mintgroen met wit vogeltje afgemaakt en een groen vogeltje is bijna klaar alleen de vleugels er nog aan zetten en een roze vogeltje heft een snaveltje gekregen en moeten de vleugeltjes nog van gemaakt worden maar schiet opp en dan moet ik nog 2 glittervogeltjes maken want die willen mensen graag hebben en ik wil er zelf ook een hebben en die andere is al toe gezegd aan iemand en iemand wil graag een groene die moet ik dan ook maken want mijn Eigen geef ik niet weg das even een update voor de vogeltjes dan heb ik ook nog een vilt pakketje met een uil en een pakketje met een vogel op een tak en een pakketje met een armband en 2 pakketjes met een hanger werk zat dus |
|
|
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Even een vraagje Thian.
Geef jij die vogeltjes allemaal weg? Of vraag je er geld voor? Ik kan me voorstellen dat je het misschien lastig vindt om geld te vragen, maar al is het maar een bijdrage voor het materiaal? |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
sommige geef ik weg aan aan mensen die erg lief of speciaal zijn
maar de meeste hou ik die komen op een tak boven mijn bed daar wil ik er een stuk of 10 of 15? hebben ws daar ben ik nu voor aan het werk als dat klaar is ga ik de pakktjes doen en als ik dan voor anderen wat maak vraag ik een bijdrage dat mag denk ik wel op de dagverzorging mijn familie heb ik opgestuurd en iemand die me heel veel geeft en toen ze dingen op de dagverzorging dingen voor me betaalde.. omdat ik niet mee kon.. maar het is wel een idee |
|
|
|
![]() |
|
ik kan ook nog dingen voor mezelf haken, niet bij het rodekruis,
en vragen of ze het in het wijkcentrum hier in huis in de vitrine kast verkopen geloof ik... |
|
|
|
![]() |
|
ik heb een turquoise map en show bladen
want met het haken worden mijn patronen er niet mooier op de katten willen er ook nog wel op gaan liggen dus straks even in orde maken dan heb ik elk patroon keurig in een showtasje en blijft het zo netjes mogenlijk ik ben druk bezig met opruimen geweest en heb van alles weer gevonden vandaar er zijn een stuk of wat vogeltjes klaar en die zet ik binnen kort hier neer en ik ben met 3 vogeltjes bezig waar onder een glitter en een gestreepte vogel... en ik ben aan de ballerina panda begonnen, ook erg leuk, als ie af is plant ik haar ook gewoon hier neer, gezellig bij de vogeltjes... leuk he' maar eerst aan de stampot |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14097 |
Zozo, het wordt druk in de voliƫre. Leuk hoor.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
dat moet wel een grote tak boven uw bed zijn om al die gevederden er te kunnen huisvesten.
|
|
|
|
![]() |
|
de tak is 2 meter en heel dik
ik heb er mee door de storm gefietst met de tak dwars over mijn stuur midden op de weg daar kon dat wel ik hbe nog 2 takkan maar daar hangen windlichtjes aan en ik mag haak werk/ vogeltjes in de vitrine kast van het wijkcentrum zetten en er geld voor vragen, er vragen veel mensen om vogeltjes ik zit nu op 22vogeltjes die ik gehaakt heb, maar soms gaat het zo snel dat ik geen tijd heb om foto,s te maken voor ze weg zijn, dat vind ik jammer |
|
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Dat zijn weer mooie vogeltjes geworden!
![]() Ik heb CD's liggen met natuurgeluiden. Eentje daarvan is met vogelzang in een zomerse tuin. Het lijkt me heerlijk wakker worden 's morgens: vogeltjes met bijbehorende geluiden.
|
|
![]() |
|
en een panda beertje
ik wordt wakker met natuurlijke vogelgeluiden daar moesten de katten wel even aan wennen |
|
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <1 234 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |