2 hobby's ineen |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
thian ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2016 Status: Offline Points: 830 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ach wat zielig het konijntje dat het het niet gehaalt heft,
ik hoop dat het nieuwe snel je vertrouwen heeft |
|
don't let the little stupid things break your happiness
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Mijn ervaring met de konijnen was dat ze het dierenartsenbezoek niet aan mij koppelden. Ze moesten niets hebben van vreemde handen. Eenmaal weer thuis waren ze direct op hun gemak. Hopelijk krijg je na de vaccinatie alle gelegenheid om het weer "af te zoenen".
|
|
![]() |
|
omajan ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Ja die sneeuwpoppen werken niet tegen, is wel makkelijker. Ik probeer elk jaar een passende foto als kerstkaart te maken. Had een paar jaar geleden één gemaakt van vier schapen met van die gekleurde achterste, had er bij gezet. Wens iedereen een kleurrijk Nieuwjaar.
Dat idee had ik maar voor ik zoiets voor mijn lens kreeg heeft wel even geduurd. Een ander jaar had ik een mooie foto van 2 Kalkoenen met daarop de wens voor iedereen een gelukkig en gezond Nieuwjaar, had ik bij de kalkoenen een tekstballonnetje gemaakt met de tekst "Zou dat ook voor ons gelden"?
Dus dit jaar hoefde ik er niet voor op pad alleen even doorhaken.
|
|
![]() |
|
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Leuk bedacht!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |