Tomte deze had ik op Pinterest gezien |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
Juul ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoort echt bij deze tijd.
|
|
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette |
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Die is cool, vind ik wel leuk zulke figuurtjes
![]() |
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Dit begrijp ik niet zo goed. Wat is de M ring en met hoeveel vasten begin je daar in? Ik wil hem ook gaan maken, zie je De rest snap ik wel. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
M = magische ring daarin 4 vasten.
dan één toer 4 vasten de volgen toer 1 meerderen de volgende toer 5 vasten enz enz tot je 30 vasten hebt. dan ga je meer steken meerderen in een toer. dus de volgende toer 6 meerdere = 36 volgende toer 36 volgende 6 meerderen = 42 en de muts moet lekker ruim zitten .het hangt er ook vanaf hoe dik het garen is welke je voor haar gebruikt. hoe veel je er verder nog bij moet meerderen . ik heb in totaal 54 vasten. |
|
![]() |
|
Oepske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Ik vind hem knap!
|
|
Grx
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Wat is die mooi. Staat ook erg gezellig.
|
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Mooi Bloem, dank voor je antwoord.
Het is mij geheel duidelijk nu. Gek...dat ik niet wist wat een M was. Zoooooo simpel eigenlijk. ![]() Ik heb Tomte uitgeprint en de beschrijving er achterop gezet. Als ik hem (volgend jaar) gemaakt heb zal ik ook een plaatje neerpoten. ![]() |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Wat een leukerd
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |