Limited col. |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13 Augustus 2016 om 16:17 |
![]() Ik heb 2 jaar geleden deze bol limited gekocht. Er zat toen een patroon van een poncho bij. Ik was heel enthousiast begonnen maar halverwege kwam ik helemaal vast te zitten. Het was een erg onduidelijk patroon. Het werk belande in de kast. Laatst toch maar alles uitgehaald en een omslagdoek uit het boekje Haken en sfeer gehaakt. Die bleek toen ik hem af had niet breed genoeg. Dus toen maar deze col. Het zijn 260 st. en is 26cm hoog. Hij voelt zacht aan en kan 2x om mijn nek. |
|
![]() |
|
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mooi kleurverloop zit erin. Ik ken het garen niet. Leuke col zo!
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Marie-Louise het is geen prettig garen om mee te werken. Het zijn ongeveer 5 dunne draadjes naast elkaar maar niet echt in elkaar gedraaid. Je mist met het haken nog weleens een draadje.
|
|
![]() |
|
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
mooi
|
|
![]() |
|
Elizabteh ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juni 2010 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 2524 |
Mooi.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
prachtig
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14097 |
Mooi en knap dat je toch een bestemming voor je mooie garen gevonden hebt.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Dan vind ik het extra knap van je dat je het twee keer uitgehaald hebt en drie keer begonnen bent. De kleuren zijn wel heel mooi
Als het garen wel fijn aanvoelt heb jij nu een hele mooie col
![]() |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Je ziet
geef nooit op . Vaak is het de laatste sleutel van de bos die past |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
en je kan hem ook nog 1 keer als rood en de andere keer als grijs aandoen. Heb je toch nog het idee dat je er verschillende hebt gemaakt.
mooie afwisseling van steken. |
|
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
heel mooi
|
|
![]() |
|
Dames bedankt voor jullie reacties. Ik ga de col met plezier dragen.
|
|
![]() |
|
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Heel mooi garen! Mooie col :)
|
|
![]() |
|
thian ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2016 Status: Offline Points: 830 |
heel mooi
|
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Heel mooi gemaakt. Zelf heb ik ook eens een sjaal met dit garen gemaakt en de kleurverloop is inderdaad heel prachtig (van mij is van wit naar heeeeel donkerpaars meer tegen het zwart aan).
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |