Baby Puzzelbal |
Reageer ![]() |
Autheur | |
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 12 Juli 2016 om 14:00 |
gehaakt van katoen. best leuk om te haken.
![]() |
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Apart.
Het is niet alleen voor baby's een puzzle. Ik zit ook te kijken hoe het in elkaar steekt. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Ze blijven leuk en handig voor grijpgrage vingertjes
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Heel erg leuk. Ik dacht dat alles aan elkaar zou zitten. Maar ja, dan heet het natuurlijk geen puzzel.
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi!
|
|
![]() |
|
Juul ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
Ik heb ooit voor een FB groep zo'n puzzel vertaald en ik moet zeggen het ziet er niet alleen ingewikkeld uit zo staat het ook beschreven.
Weet niet hoe je dit voor elkaar gekregen hebt ik vind het knap gedaan.
|
|
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette |
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
wat een mooi idee.
Ziet er goed uit |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
Het is echt heel simpel.
De blauwe hoedjes heb je 3x4 van nodig . 2 lossen keer om 3 vasten in de eerst steek keer losse = 3 2 vasten in alle steken keer L =6 2 vasten in de eerste steen 1 vaste in de volgende steek herhaal tot end keer L = 9 2 vasten in de eerste steen 2 x 1 vaste 2 vaste enz keer =12 Zo ga je door steeds 1 vaste meer er tussen net als amugumi haken Je bent klaar als er 27 steken zijn Dat is de laatste toer 2 vasten in 1 steek 8 vaste 2 vasten in 1 steek 8 vasten 2 vasten in 1 steek 8 vasten. Nu haak je de zijkant dicht. De gele strook is als volgd.. 2 lossen 1 keer losse 1 vasten in de twee losse = 2 keerlosse komt achter iedere toer. 2 vasten keer X 2 vasten in beide steken = 4 keer 4 vasten keer 2 vasten in de eerste steek 2 vasten 2 vasten in de laatste steek = 6 keer 6 vasten keer 6 vasten keer 6 vasten keer 6 vasten keer 2 samen 2 vasten 2 samen = 4 keer 4 vasten keer 2 samen 2 samen = 2 keer 2 vasten keer 2 vasten keer Nu weer beginnen bij het rode kruisje. Dt doe je toet je 4 gele blaadjes hebt . Die haakje vast op de blauwe hoedjes eerst aan de ene kant . Dan de andere kant die je voor dat hij helemaal dicht gaat even moet vullen. Naar elkaar toe vouwen met de puntjes van de hoedjes naar elkaar toe en de kring dicht naaien. hier maak je drie van en dan maar puzzelen ![]() dit voor beeld is van een grotere bal |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
en moet je het dan door een andere ring van blaadjes en hoedjes halen, of is het echt op elkaar leggen? En kan je dan de kleuren ook mixen? Dus dat de buitenkant blauw met roze is?
|
|
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Het lijkt wel een wiskundig systeem. Heel leuk voor baby's om mee te spelen.
![]() |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Zeker leuk, ik zit ook even te kijken hoe dat zit hoor
|
|
![]() |
|
gewoon 2 door elkaar trekken ,en de derde er overheen
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Dank je wel Bloem voor de vertaling. Ik heb hem opgeslagen.
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Wat is die leuk en mooi gemaakt. Ja, die is leuk om te maken, heb hem ook al meerdere keren gemaakt.
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14097 |
Die is leuk. Bedankt voor het patroon Bloem. Ik heb hem gemaakt, natuurlijk begonnen met verkeerd lezen, maar hij is gelukt.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
waar is de foto ?
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14097 |
Komt nog Bloem. Ik was vreselijk achter met lezen en bewonderen. Nu moet ik mij eerst weer even gaan bezig houden met mijn verkouden neus!!!!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |