poppen hoedje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
geerke ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 17 Mei 2016 om 16:20 |
Hallo allemaal
Wie kan mij helpen aan een brei of haak patroon van een poppenhoedje en kleertjes uit grootmoeders tijd . Zal het heel erg fijn vinden als iemand mij kan helpen hier aan |
|
![]() |
|
geerke ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
[QUOTE=geerke] Hallo allemaal
Wie kan mij helpen aan een brei of haak patroon van een poppenhoedje ,tasje en kleertjes uit grootmoeders tijd . Zal het heel erg fijn vinden als iemand mij kan helpen hier aan !Wilde zo graag een hoedje en tasje met rafia haken hartelijke groet Geerke |
|
![]() |
|
Hallo allemaal
Wie kan mij helpen aan een brei of haak patroon van een poppenhoedje ,tasje en kleertjes uit grootmoeders tijd . Zal het heel erg fijn vinden als iemand mij kan helpen hier aan !Wilde zo graag een hoedje en tasje met rafia haken hartelijke groet Geerke |
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Ik heb je wat gemaild.
|
|
![]() |
|
Hartelijk bedankt voor het patroon ,maar ben vergeten er bij tezetten dat het voor een american girl doll was ,dus dit is een beetje klein .Het ging allemaal niet zo goed met het schrijven kwam wel 3x op .
maar nogmaals dank . Groetjes ,Geerke |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
Bestaan er geen patronen voor de American girl doll? Die pop wordt niet in Europa verkocht, dus wij kennen de maten niet. Misschien op Amerikaanse of Canadese sites? En dan een vertaalprogramma er op loslaten.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Naaipatronen op Pinterest https://nl.pinterest.com/shamrocknanna/american-girl-doll-patterns-access-free-tut/
En hier, deze pagina vond ik ook nog https://nl.pinterest.com/search/pins/?q=american%20girl%20doll%20crochetpattern&rs=typed&0=american|typed&1=girl|typed&2=doll|typed&3=crochetpattern|typed |
|
![]() |
|
Hartelijk bedankt voor jullie help voor patroontjes,
Fijn weekend toegewenst ! ![]() Groetjes , Geerke |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |