Vergadering |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ha-ha... wat stoer van jou om jouw rolstoel "Thunderbird" te noemen.
Toen ik die foto van Niania zag, meende ik toch echt dat het kreeften waren en geen krabben. Maar misschien woon ik te ver van zee om hier verstand van te hebben.
|
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Kamilla......ik heb nog eens goed gekeken......het zijn krabben en kreeften
![]() Hahahah.......weet je waarom ik hem "Thunderbird" genoemd heb? Hij kan nl. nog meer dan een meter de hoogte in.......dus als ik bv. in de winkel iets moet hebben wat helemaal bovenin het rek lig, dan kan ik m'n stoel op laten stijgen" en kan ik het pakken. ![]() Moet je soms de mensen raar zien kijken.....huhh....wat doet zij nou???? ![]() Dan zeg ik altijd in mezelf: Thunderbird go hahahahahah ![]() serie Thunderbirds? Daar zeggen ze dat ook als Thunderbird de lucht in gaat
![]() |
|
![]() |
|
C4th ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Heel erg mooi!
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Ha, dat wordt een zoekplaatje: zoek de verschillen...
Ik ken het verschijnsel "Dondervogel" alleen uit de Indiaanse spiritualiteit. Maar het principe dat een vogel omhoog kan d.m.v. vliegen, was mij al wel bekend.
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Weer zo'n leuk stel.
|
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Oh die film hebben ze hier grijs gekeken lol
Wat leuk dat jij jouw stoel ernaar vernoemd hebt. Ik zie de mensen al kijken ja heb zoiets zelf ook nog nooit gezien hoor dus het is wel een nieuwtje dan natuurlijk |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14098 |
Hele mooie krabben heb je gemaakt. Maar evenzeer heb ik genoten van het Thunderbird verhaal. Kende alleen de naam, niet de film. Ik ben geen filmmens, weet dus zo goed als niets van films en bijbehorende acteurs/actrices.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Dankjewel voor de complimentjes.....ook namens de krabben
![]() ![]() Hahahaha.....het is altijd wel lachen, als de mensen zo raar kijken. Maar "Thunderbird" kan nog veel meer, en allemaal computergestuurd. Je snapt niet hoe ze dit allemaal voor elkaar krijgen om te maken. Zondag rij ik weer met "Thunderbird"naar de wasstraat. De jongen die daar op zondag werkt, spuit hem altijd helemaal schoon voor me. Lief hé! |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
uw visserspak, duikbril en snorkel niet vergeten dan hé.
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |