Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Plan B al af voor als de taart mislukt

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2016 om 10:06
Wat mooi. Die zal lekker smaken.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2016 om 14:43
jep, eerst marsepein kleuren en dan vorm proberen te geven zoals het op youtube is voorgedaan en ineen knutselen en dan laten drogen en dan een paar uur later tot de constatatie komen dat zijn benen in het lijf verdwenen zijn en dat de stokskes door zijn hoofd door komen. En dat ziet ge dus niet op youtube maar dat is wel de realiteit. Ik heb de exacte hoeveelheden aangehouden.
Dus bijna middernacht alles terug uit elkaar gehaald en het op bep's manier gedaan en toen bleef het wel allemaal op zijn plaats.

En ze was heel lekker.
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2016 om 16:47
Zowel taart als haakwerk super gelukt!
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2016 om 18:33
oh Bep, wat is je taart mooi gemaakt ook je beestjes.
Het gaf nog wel gedoe om het goed te krijgen, las ik, maar het is je wel gelukt.
En ze was lekker, zo ook te lezen. Toppie hoor!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2016 om 19:09
'k zou zeggen, ik stuur een stukje op maar ik vrees dat ge dan alleen maar kunt enveloplikken.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2016 om 16:59
Het zijn leuke Picasso figuren geworden met de ogen aan 1 kant. De Bep manier . . . ga je die jijtuben ?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2016 om 07:10
Nee hoor ik tuub niks. Dat ze allemaal maar zelf erachter komen, dan onthouden ze dat beter.

En Picasso, dat is de juiste benaming waarom ik het lelijke tekeningen en filmpjes vind.
In die tekenfilmpjes staat ook alles op 1 kant van het gezicht en ik kan dat dus niet appreciƫren, maar het is wel wreed gemakkelijk. In plaats van in 2D of 3D is dat platteD.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2016 om 20:55
BEP wat vond de jarige eigenlijk van je gehaakte beestjes?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2016 om 01:04
hij herkende dat het george en dino waren en toen gingen ze op tafel want de auto's en puzzels en boeken moesten uitgepakt worden. Ge moet uw prioriteiten kennen op uw verjaardag en gelijk heeft hij.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2016 om 19:54
Waaauw super gaaf Bep! 
En jammer dat je zo ver weg woont, anders was ik bij je in de leer gegaan voor werken met marsepein 
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns