Kinder-partijtje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03 Juni 2016 om 18:11 |
M'n jongste dochter was jarig en gaf een partijtje voor der vriendinnetjes. Ze houdt zelf heel erg van knutselen, dus is het niet moeilijk kiezen wat we eens zullen gaan doen met der partijtje.
Op school hadden ze juist leren weven, op pinterest zag ik tasjes om te bewerken dmv haken. Ik dacht dat is ook leuk met weven, dus ging ik op zoek naar die tasjes maar vond ze wel wat prijzig. Tot ik bij de zeeman deze tegen kwam voor nog geen 2 euro p.s ![]() En dit hebben de dames ervan gemaakt ![]() Het hele verhaal van het partijtje kun je vinden op m'n blog |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dat is plezant. Hier hadden ze een tijd geleden die mandjes bij de action dacht ik.
|
|
|
|
![]() |
|
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Dat las ik ook ergens op google, maar ik ben wezen kijken maar helaas. Nu ik erop let zijn er eigenlijk best heel veel mandjes en tasjes waarop je kan haken en of weven....
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
een heel leuk resultaat, en ze zijn lekker even bezig toch.
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Ze zijn heel leuk. Laatst was ik aan het surfen en toen zag ik iemand die van zo'n soort broodmand een paasmandje maakte door
het te verven en er verschillende kleuren lint door te weven. Moet even denken, waar zag ik dat nou - welfare denk ik. Gevonden
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
ze hebben het heel mooi gemaakt de dames.
|
|
![]() |
|
Charlotte1234 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 16 Februari 2015 Locatie: Groningen Status: Offline Points: 192 |
Wát een leuk knutsel-idee!!! Jammer dat mijn pubers dat niet meer leuk vinden....
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14098 |
Leuk idee.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi!
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Een geweldig idee om een voorwerp met bestaande gaatjes te gebruiken om iets doorheen te rijgen!
![]() |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Goed idee. En het resultaat is mooi.
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Wat zijn ze leuk en mooi geworden. Een leuk idee en ze hebben het vast heel leuk gevonden om te doen.
|
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Wat een leuk idee.
|
|
![]() |
|
Juul ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
Leuk idee! vond het zelf ook altijd het leukst om wat te maken met die meiden. De meeste vinden dat wel leuk. En hier kunnen ze straks ook nog wat mee.
|
|
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |