prototype |
Reageer ![]() |
Pagina <123 |
Autheur | |
C4th ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Daar ben je wel even zoet mee geweest. Mooi hoor. |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
nee ik weet niet hoelang ik over ene bumba heb gedaan. Het was bandwerk.
Vorige week heb ik de 20 hoofden met lijven aan gemaakt, de 40 armen en de 20 hoeden. De armen al aan het lijf genaaid en ik denk dat ik daar ongeveer toch een drietal volle dagen zoet mee geweest ben Dan deze week heb ik de hartjes en de bollekes en de neuzen gemaakt (haaknaald 1,25) gepruts. En dan het opnaaien en aan elkaar naaien en de gezichtjes maar dat deed ik zo tussenin elke keer een paar. Ik denk dat ze gewoon uitgedeeld worden. Ze komen dus boven op zo'n minipapfleske (zoals op de allereerste foto) dat gevuld wordt met spinnekes (kleine zachte gommetjes heb ik opgezocht). Allemaal bedankt voor het meeleven en de complimenten. |
|
|
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Wat een prachtig afscheidscadeau. Daar zullen de kinderen dol op zijn. En wat zijn ze mooi gemaakt!
|
|
![]() |
|
Geotje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 Februari 2013 Status: Offline Points: 751 |
Wauw Bep, wat een werk! Maar wat ontzettend mooi. Mijn zoontje van 2 kijkt nu op mijn schoot mee en wil elke keer de foto met alle Bumba's zien! Hij vindt ze ook echt super mooi geworden.
|
|
![]() |
|
Geotje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 Februari 2013 Status: Offline Points: 751 |
Nadat ik mijn reactie geschreven heb, heeft de kleine man nog zeker twee minuten met mijn telefoon in zijn handen gezeten. Om vervolgens alle Bumba's een kusje te geven!
![]() |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
oei, dan zult ge die wel goed moeten afkuisen eerst.
Maar ik ben al blij dat er toch al ene kleine het mooi vind. Misschien moet ik de foto op karton plakken en er een puzzel van maken. ![]() |
|
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Ze zijn heel mooi bep, ze hebben ook allemaal iets ander haar. Ik dacht nu gaat ze vragen of we de 2 dezelfde kunnen vinden
![]() Een bumba puzzel van de foto , dat zou ik doen - heb je nog wat extra profijt van al dat harde werken.
|
|
![]() |
|
2 dezelfde zitten er zeker niet tussen, zelfs geen verre familie van elkaar.
|
|
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |