Rudolf & Frostie (en m'n blauwe ventje Bob) |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05 December 2015 om 14:06 |
Rudolf the RedNose Reindeer......
Had a very shiny nose!!!! ![]() ![]() Frostie the Snowman....... ![]() ![]() |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14099 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik kan er niets aan doen, maar ik vind je blauwe ventje het liefst. De anderen mogen er ook wezen hoor!!!
Heb je Rudolf zelf gemaakt van takken? Knap.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Jaaaaaaaaaaa........je bent het helemaal met mij eens
![]() ![]() Ik vind Bobje ook het liefst. Het is toch zo'n scheetje,,,,,niet normaal. En kletsen dat ie kan hahahaha ![]() Hij zit ook altijd mee te kletsen met Harry en Toon. Ik noem Bobje ook: BobbyBuilder en Bobbygard ![]() Rudolf heb ik 3 jaar geleden gemaakt en toen ook een dekje , mutsje en sokjes gebreid voor hem
![]() |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
2 jaar geleden al en nog niet gesloopt? Dan zijn ze wel goed getraind dat ze er niet aan pikken en trekken en knabbelen.
ik zit me nu af te vragen hoe begin je er in godsnaam aan, takje per takje of in een keer een hele bundel en dan worstelen om het in de goede richting te krijgen. Knap hoor. En die sneeuwman heeft ook iets plezants (de ogenstand denk ik) |
|
|
|
![]() |
|
Nu kan ik met takken niks meer maken Bep.
Dat lukt niet meer....heb er geen kracht meer voor. Maar je moet de takken goed in water laten weken zodat ze zacht en buigzaam worden. Een hele bussel bij elkaar pakken ....vormen en ijzerdraad er om heen. Ik heb ook een zwaan gemaakt........heb er geen foto van en de zwaan heb ik jammer genoeg ook niet meer. Ik kreeg visite en zij vond hem zo mooi en vroeg of ze de zwaan mocht hebben. Dus heb ik hem meegegeven
![]() |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
prachtig gemaakt knap hoor. en de parkiet is ook erg leuk
|
|
![]() |
|
Dankjewel Bloem.....ennuhhhhhh.....de parkiet is ook mooi gemaakt hé? Die heb ik geboetseerd!! Hahahahahah.......
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Frosty: Leuk!
Rudolf: Gewéldig! Bob: Toppertje! Heb ooit eens een groene gehad, was er gek mee. Zo gek dat ik hem zelfs heb laten operen. Tja...als je een dier onder je hoede hebt, moet je er goed voor zorgen. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Wat een mooie decemberversieringen, Marileen!!!
Typisch Scandinavisch om stro-figuren zoals rendieren rond de kerst in de kamer te zetten. En grappig dat huisdieren deze kunstzinnige aanwinsten direct "innemen" als speelobject in hun territorium. Wat zouden mijn konijnen Rudolf geweldig gevonden hebben.... Ik vrees dat ik daarna bij jou voorgoed in ongenade gevallen was. Jouw Bob is tenminste braaf. |
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi!!!!!
![]() |
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Wat een mooi rendier had je gemaakt, je sneeuwman is ook leuk.
Je parkiet is een lief en gezellig beestje, zo te lezen. |
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
heel mooi allemaal ook je blauwe kereltje.
|
|
![]() |
|
elke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: België Status: Offline Points: 1765 |
Allemaal mooi, vooral het vrolijke vogeltje
![]() |
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
erg mooi en leuke parkiet
![]() |
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
BreiMuts ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 23 Februari 2015 Locatie: Dordrecht Status: Offline Points: 329 |
mooi hoor
![]() |
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
mooi gemaakt!
dat t blauwe ventje t niet sloopt! hier zit een geel/blauw/groen vrouwtje, knaagt dr eigen zitstok door! de takken die voor t knagen zijn, zijn wel leuk, maarre de zitstokken zijn lekerder of zo! |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14099 |
Veel te veel tegelijk. Een vest, achterpand bijna af. Een pop, de afwerking moet nog. Nog een pop, is een pop, maar heeft geen kleren wel laarsjes. Dit is allemaal breien.
Gisteren bedacht dat ik sneeuwkristallen kon haken als versiering op kerstkaarten die ik nog moet schrijven en versturen!!!!
Sorry, te laat gezien, ik heb dit op de verkeerde plek gepost en kan het niet meer verwijderen
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Heel mooi en gezellig voor de parkiet.
|
|
![]() |
|
Ja....Bobje vindt het leuk om bij Rudolf te zitten
![]() |
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Geweldig, wat mooi.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |