Dochters poppenoutfit |
Reageer ![]() |
Autheur | |
mieke s ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 24 Juli 2015 Status: Offline Points: 156 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 November 2015 om 20:58 |
|
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
leuk
|
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Mooi! leuk een dochter die met poppen speelt! die van mij(2) wilde als ze al een pop wilde er een met haren waar vervolgens meteen de schaar inging!
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi!
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14099 |
Leuk, jurkje en hoedje.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
kvdl ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1382 |
schattig. Kan je dochter het ook zelf uit en aan doen?
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Heel leuk .
En het prettige van gehaakt en gebreid vind ik dat het makkelijker aan en uittrekt voor de poppenmoeder . Dat haren afknippen herken ik .En dan stomverbaasd zijn dat het niet aangroeit Ik heb nog een elektrische trein staan van mijn dochters . |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
'k zou nog rap een vestje of een poncho of zo maken, want ze gaat het koud krijgen. De winter is in aantocht.
Mooie kleurtjes en een passend hoedje. |
|
|
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Heel leuk.
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
leuk!!
mn dochter, nu 20 was geen poppenkind, daar gingen mn dromen over poppenkleren maken!! slopen, klimmen, t lieftst over t traphekje was veel leuker! |
|
![]() |
|
mieke s ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 24 Juli 2015 Status: Offline Points: 156 |
kvind het zelf ook super schattig.Ja de dochter kan het zelf aan en uitdoen het touwtje is gewoon achter de nek met een strikje.De dochter wordt donderdag al 7jaar dus kan ook al wel wat om met poppenkleding :).
Ik denk wel dat er nog een vestje of kousjes komt ofzo als ik een goed patroon vindt :) |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
http://forum.hobbydoos.nl/topic20055.html
Misschien staat er hier wel het een en ander tussen. 34 pagina's liefst. En als er geen patroontjes bijstaan krijg je zeker ideetjes aangereikt. |
|
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
Het geeft niks als je dochter geen poppenmoeder is, dan blijf je het toch zelf? Ik ben nog steeds niet uitgespeeld met poppen. Naast de gewone had ik ook altijd wel zo'n kartonnen blad met pop en kleertjes met lipjes. Je moest eerst alles uitknippen en dan aan de pop hangen met de lipjes, die je er dus niet mocht afknippen.
Ik heb een abonnement op Andrea Kreativ, oftewel Marie's poppenmode en als ik op Marktplaats poppenboekjes of -bladen zie, die ik nog niet heb, doe ik meteen een bod. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
lief
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |