Beginnetje sok |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Frummel ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 28 Januari 2013 Locatie: Hoofddorp Status: Offline Points: 140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 17 November 2015 om 22:13 |
Ondertussen alweer uitgehaald want heb een telfout gemaakt. Daardoor veel te smal en ondanks dat ik slanke benen heb, ging het em niet worden.
Maar ik ben wel trots met het resultaat. Ik ben geen ervaren breister. Vroeger van Beppe recht en averecht geleerd, als 20er een keer een sjaal gebreid (ook niet meer dan recht en averecht) Laatst voor het eerst sokken gebreid (tricot steek) en nu dit ![]() |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dan mag Beppe trots op je zijn!
![]() |
|
![]() |
|
Frummel ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 28 Januari 2013 Locatie: Hoofddorp Status: Offline Points: 140 |
Dank je,
Ja de boord snap ik, dacht ik ook aan. Deze sok is volgens een patroon van drops. Er komt een lintje doorheen, wat het afzakken zal voorkomen. Hoop ik :) en anders is het een super patroon geweest om te oefenen :D
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
daar mag je zeker trots op zijn om zo in een keer kabelsokken te breien.
|
|
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
knap gedaan!
![]() |
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Heel goed bezig Lia!
|
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
zooooooooooo knap!
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Leuk hoor, gewoon nog eens proberen. Breiwerk met kabels zitten altijd wat strakker, dus vooral straks even opletten als je bij de
hiel komt, dat daar genoeg ruimte inzit zodat je die mooie kabels om je been kunt vleien
![]() |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14099 |
Meteen in het diepe springen heb je waarschijnlijk gedacht. Ziet er al goed uit. Maar niet tevreden als ik het goed begrijp. Dat wordt dus een kritische kabelbreister!!!!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Oepske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Zier er al hééél mooi uit. Leuke uitdaging om verder te doen.
|
|
Grx
|
|
![]() |
|
Priiny ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 161 |
Dat gaat goed! Ik ben zelf ook bezig met een sok. Ben nu bij de hiel en wat een gedoe hahaha! ik hoop ook ooit zulke sokken te maken met kabels! Ik ben benieuwd naar je eindresultaat!
|
|
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Zo jij bent goed bezig, heel mooi.
Succes met de rest van de sok maken... |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Mooi patroon.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14099 |
Volgens mij heb je toch een foutje gemaakt. De kabel die ik links zie, als je breit dus de rechter, begin je met 6 steken. Die zie ik tussen de 3 averechte steken van de grote kabel. Op de naald zie ik wel de 3 averechte steken, maar ik zie er maar 3 steken tussen. Je hebt ergens steken weg gesmokkeld. Vandaar ook de grote opening tussen de 2 keer 3 averechte steken.
|
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
Wauw scherp oog,
Er zit een gaatjespatroon in om dadelijk een lint door te rijgen. Misschien zie je die? |
|
![]() |
|
Ik zie die gaatjes, maar moet je dan later die steken er weer bij maken of zit er een soort van ruche boven? Er zitten toch echt minder steken tussen de 3 averecht.
|
|
Groetjes, Lida.
|
![]() |
|
Op mijn laptop eens gekeken en ik zie het ja.
Heb geteld en mijn steken op de naald kloppen nu wel. Geen idee wat ik gedaan heb hihi
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |