regenboogflodderpull voor mijn dochterr |
Reageer ![]() |
Autheur | |
kvdl ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1382 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 20 November 2015 om 16:48 |
![]() een keer met mijn dochtertje in mijn favoriete wolwinkeltje geweest, en die zag deze in een patronenboek en wilde hem hebben. Het is verschrikkelijk garen, je ziet niet wat je aan het doen bent en het hangt raar aan de naald, dus ik kan het niemand aanraden. Een flink aantal keren gefrustreerd in een hoek gegooid, maar ja het moest toch af voordat ze er te groot voor is, uithalen kan ook niet met dit garen. Met een hoop gefoefel het in elkaar gekregen. Het eindresultaat lijkt nu dusdanig veel op die in het boekje dat ik me begin af te vragen of die van het voorbeeld ook zoveel gefoefeld en gescholden heeft... |
|
![]() |
|
rathmiron ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 18 Januari 2015 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 135 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mooi hoor. ziet er inderdaad uit als verschrikkelijk garen.
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
knap dat je heb doorgezet .hij is mooi
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Het is in ieder geval een leuke kleurige trui geworden. Het lijkt me inderdaad moeilijk werken als de draad zo griezelig onregelmatig is, dat je niet weet wat je aan het doen bent. Je mag 'm wel met wijwater wassen om alle scheldwoorden eruit te krijgen...
![]() |
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
hij is wel erg leuk geworden!!!!!!
|
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
De aanhouder wint!
Ik vind de trui heel leuk en vrolijk!
![]() |
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
lekker vrolijk
|
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
Priiny ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 161 |
Wat een vrolijke trui!! Maar lijkt me ook een heel priegelwerk net dat soort draad!
|
|
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
dan heeft je dochter dezelfde smaak als ik. Als je nog eens goesting hebt om zo eneke te breien, maar dan wel met een v-halske, ik geef mijn maten wel door dan.
Het ziet er uit alsof die echt lekker doorhangt als je ze aanhebt, heel zacht is en de kleur is ook mooi. |
|
|
|
![]() |
|
kvdl ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1382 |
een v-hals, ik moet er niet aan denken. de trui is inderdaad heel zacht en het hangt volkomen vormeloos om het lichaam heen, het weegt ook niets (er zitten maar vier bolletjes garen in en ik heb redelijk veel over).
![]() het garen is Lang yarns volo, ik heb nog wel wat restjes over als er nog iemand het wil proberen (heb geprobeerd de twee mouwen ongeveer hetzelfde kleurverloop te geven. Veel plezier ermee Bep. Bedankt voor de vriendelijke woorden allemaal. |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
een hoge afhangende col is ook goed
|
|
|
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
O,ik denk dat het haar lievelingstrui wordt.Ik vind m harstikke mooi en hele mooie kleuren ook. Knap dat je door gezet hebt,zo te zien kan ze m zeker deze winter nog wel aan.Je mag er trots op zijn.
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi!
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Wat is die leuk!
Jammer dat het garen zo naar breide... |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Zo'n fleurige trui staat haar leuk. Je word dus toch beloont voor je moeite.
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Het resultaat maakt veel goed !
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14099 |
Ik vind het een echte leuke, wat wij vroeger een, slobbertrui noemden. hoefde geen model te hebben, Gewoon lekker makkelijk, zat altijd goed. Zo lijkt mij deze ook.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Hij is wel prachtig geworden. Mooie kleuren en om te zien heel mooi garen. Maar ik denk niet dat het wat voor mij zou zijn zulk garen, brrr.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |