Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wantjes en kleine mutsjes

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2015 om 20:16
Ben blij dat je het zo opgeschreven hebt Marlene. Ik zat hier al een paar dagen met een knoop in mijn maag. Het gaat niet om mij, maar om die oh zo lieve Cr. A.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2015 om 23:00
Fijn dat de knoop nu uit je maag kan Lidwina, tenminste dat hoop ik ...;-)
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2015 om 08:41
tja Dutchy, en mij valt het op dat mensen zich wel makkelijk of moet ik zeggen graag op het verkeerde been laten zetten.

ik heb niet gezegd dat iemand van hier n breigroep moet opzetten, ik heb ook niet gezegd, gesuggereerd of zelfs maar bedoeld dat ik beter ben.

de weg om een breigroep op te zetten, daarmee ouderen een fijne ochtend te bezorgen, arme kinderen aangekleed te krijgen is aanzienlijk korter dan mensen reclame artikelen te laten breien, waar bergen tijd en materiaal in wordt gestoken om vervolgens een deeltje van de exrta opbrengst naar ouderenfondsen te sluisen die er dan vervolgens weer n gezellige ochtend van organiseren.

dat heeft niks met Creaans en/of haar werk te maken en ook niks met mijn breigroepen
en ik hoef niet te weten wat de beperkingen van Creaans of wie dan ook zijn omdat ik weet dat mijn hart zuiver is en dat ik nooit naar welke persoon dan ook lelijke bedoelingen zou hebben

dus bedenk maar dat elke onaardige gedachte die je (en dat bedoel ik algemeen) mij toeschrijft, in jouw eigen hoofd is ontstaan
en als je wilt weten of ik die gedachte met je deel, zou je me dat eerst kunnen vragen

maar goed, ik zeg vaarwel want ook ik heb zo mijn beperkingen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2015 om 08:52
als je het in een ander topic had gezet, in de koffiecorner bv. dan had niemand op het - volgens u - verkeerde been gestaan. Nu staat het als commentaar bij creaans haar werk met je en je en je en je. Maakt een heel groot verschil, (mijn mening).
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2015 om 09:45
En vanuit een zuiver hart onderschrijf ik wat Bep aangeeft en wens ik jou, Carolina, eveneens een goede vaart ....
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.688 seconden.
Lang Yarns