handpoppen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
LiesVDB ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 04 April 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 257 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 17 Januari 2013 om 21:13 |
Dag iedereen
Na lange afwezigheid terug eventjes op het forum, en ik hoop jullie hulp te kunnen krijgen. Na meer dan twee jaar zal mijn zoontje de kinderopvang verlaten, en ik had graag iets leuks gehaakt voor de opvoedsters. Ik dacht aan handpoppen, omdat ze die dan ook kunnen gebruiken bij de kindjes, maar vind niet echt leuke patronen. Heeft er toevallig iemand leuke handpoppen patroontjes (haken) liggen, of een ander leuk ideetje dat ik zou kunnen maken? Alvast bedankt! groetjes Lies |
|
![]() |
|
Yobsje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb geen patroon van handpoppen, maar ik heb, toen mijn dochter afscheid nam van het kdv, een gehaakte slinger gemaakt, waarop ik 'hoera' had geappliqueerd.
De slinger wordt bij elke verjaardag gebruikt. |
|
Groet,
Yobsje |
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Ik weet wel vingerpoppetjes, die zijn ook echt leuk!
|
|
![]() |
|
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
Ik heb wel wat patronen voor je, zal ze morgen voor je opzoeken.
|
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
![]() |
|
sjaak ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 30 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 587 |
Ik stuur je wat,kijk maar of het iets is
|
|
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
|
|
![]() |
|
elsie ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 05 December 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 106 |
Zou ik de handpoppen ook mogen ontvangen
Alvast bedankt Gr els |
|
![]() |
|
LiesVDB ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 04 April 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 257 |
Da's inderdaad een leuk idee yobsje!
Bedankt aan iedereen die me handpoppen heeft doorgestuurd. Er zitten er leuke tussen! Ben ondertussen zelf ook nog blijven zoeken, en heb een boekje "uil kikker muis en 7 andere handpoppen' van Annemie Hélin gezien, maar jammergenoeg nog nergens kunnen vinden om het te kopen... Maar inspiratie is er al! Dank jullie wel! |
|
![]() |
|
Yobsje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Hier kun je een foto vinden van de vlaggetjes die ik gemaakt had:
|
|
Groet,
Yobsje |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
Ik zag op google dat je een ander boek met 101 handpoppen van haar kunt bestellen bij Standaardboekhandel voor € 19,95
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
mag ik de patroontjes ook aub?
![]() |
|
![]() |
|
elsie ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 05 December 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 106 |
Zou iemand mij de patroontje kunnen doorsturen
En is de boek 101 handpoppen een mooi boek anders bestel ik het Alvast bedankt Gr. Els |
|
![]() |
|
annele ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 09 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 225 |
Indien met handpoppen poppenkastpoppen worden bedoeld heb ik ook belangstelling voor de patronen. Het mogen patronen zijn om te haken, breien of te naaien.
|
|
m.v.g. annelies
|
|
![]() |
|
ynaa ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 05 Februari 2014 Status: Offline Points: 3 |
Zou ik ook de patronen van de handpoppen kunnen ontvangen?
Het zou heel leuk zijn bij de kleuters Dank u! |
|
![]() |
|
omajan ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Er hebben ooit gehaakte poppenkastpoppen in een ariadne gestaan, Jan Klaasen, Karijn, de veldwachter en buurvrouw. Ik heb ze in een bestandje staan, ze zijn wel wat ouderwets.
Dus roept u maar. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
Ynaa, je zit al in een paar topics om patronen te vragen, dus je hebt rondgekeken op het forum. Kijk dan ook even in de rubriek Even voorstellen, stel je zelf voor en lees WELKOM door.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Jozelientje ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 24 Februari 2014 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 1 |
Goedemorgen, ik kom als "nieuweling" zomaar binnenvallen, maar ik heb een adres gevonden waar je Uil muis en kikker nog kan bestellen, via de auteur zelf: atelier105@skynet.be
Ik ben zelf ook altijd op zoek naar patronen, voor mijn dochter. Zij gebruikt handpoppen in haar speltherapie praktijk. Veel succes |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |