Vraag over meisjesvest Phildar |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
Nicoletta ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 16 Februari 2013 Locatie: Lelystad Status: Offline Points: 88 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja daar dacht ik later ook aan, op de site zoeken bij Drops design
![]() voor het boord aannaaien of breien heb ik nog niets gevonden, zal even verder spitten, het meisjesvestje is toch heel mooi in die sorbetkleur ![]() heb nog een vraag over het patroon, maar hoe kan ik een afbeelding bijvoegen? er staat "alleen omslagen maken als ze door 1 mindering worden gecompenseerd" |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
Als het een patroon is met omslagen en dan minderingen om die extra steek te compenseren, dan moet je opletten als je armsgatminderingen of minderingen voor de hals gaat maken, anders heb je teveel steken. Bij rechte stukken hoef je daar niet op te letten. Dan brei je gewoon in patroon.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
op www.breiweb.nl staat een plaatje om het aannaaien uit te leggen
|
|
![]() |
|
Nicoletta ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 16 Februari 2013 Locatie: Lelystad Status: Offline Points: 88 |
Ik wil graag een afbeelding bijvoegen, hoe doe ik dat!
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14102 |
In de Phildarboeken staat meestal ergens alles uitgelegd. Soms voor, soms achter in het boek. Hoe je het moet doen met dat boord aannaaien, hoe je knoopsgaten maakt enz. Snuffel je boek eens goed door.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Heb ik gedaan, maar zal het nog eens doen.
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Heb je al op www.breiweb.nl gekeken dat is een site van Phildar en daar staat het uitgelegd op de zelfde manier als in hun breiboeken .
Ook alle andere dingen staan hier uitgelegd |
|
![]() |
|
Er werd zo lief gezegd, als je het hier uittypt wat je niet weet, dan kunnen we je helpen.
![]() en dat heb ik gedaan. Heb inmiddels op breiweb.nl gekeken, bedankt voor de tip! |
|
![]() |
|
Ik heb het hele boek nog eens bladzijde voor bladzijde doorgekeken, maar er staat nergens
uitleg. Alleen de lengte van het soort wol of katoen en de patronen in Engels en Spaans. Bedankt voor al het meedenken
![]() |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14102 |
In mijn Phildarboek van verleden zomer staat het wel. Maar je hebt het al gevonden, prima toch.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Ik had vroeger ook wel breiboeken en daar stond ook alles in, heb een hele tijd niet gebreid,
en nu weer veel gehaakt. Toch maar weer eens beginnen met breien, stapje voor stapje zal het wel lukken. groeten Nicky |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |