bruiloft |
Reageer ![]() |
Autheur | |
karin7131 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2013 Locatie: groningen Status: Offline Points: 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13 Maart 2014 om 01:57 |
|
|
![]() |
|
karin7131 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2013 Locatie: groningen Status: Offline Points: 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
volgens mij ging er iets fout. voor een nichtje van mij die gaat trouwen ben ik op zoek naar iets leuks om te haken. ik kwam ergens bruid en bruidegom tegen in uiltjes stijl maar misschien zijn er nog meer. ik zou het leuk vinden om haar te verrassen met iets leuks groetjes Karin
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
Misschien in het Hollandse haakboekje? Met Rembrandt enzo. Van Christel Krukkert. Twee tortelduifjes met de snavels tegen elkaar en eentje met sluier en de ander met hoge hoed?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
In dat boekje staat ook een kussent paartje in delfsblauw.
|
|
![]() |
|
Shirley ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 13 Maart 2014 Status: Offline Points: 7 |
In het boekje: 'Kleine knuffels en aapjes haken' van Christel Krukkert.
Hierin staat een erg leuk apen bruidspaar!! In het boekje: 'Gelukspoppetjes haken' van Annematie Arts. Hierin staan erg leuke gelukspoppetjes van bruidspaar.
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Bedankt voor jullie reacties, ik ga een keuze maken binnenkort
|
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Ik heb ook ergens een Hello Kitty bruidspaar gezien maar weet even niet meer waar was dacht ik op Facebook
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |