BreiPatroon hello kitty pop/beestje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Knijntje ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2015 Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08 September 2015 om 23:23 |
Wie kan mij helpen met een breipatroon van hello kitty in het Nederland pop/ beestje knuffel
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23695 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
In de rubriek Creaties vertonen hobbydozen hun creaties. Er zijn andere rubrieken waarin je vragen kunt stellen. Gezocht voor patronen, Vragen als je niet uit een patroon komt.
Het zou lonen om eerst in de Rubriek Even voorstellen het topic Hartelijk welkom te lezen voor je je op het forum stort. Dan leer je de weg hier kennen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom. Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie,
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Bij zoeken kun je in de uitgebreide versie aangeven dat je over een langere periode wilt zoeken, de gewone zoek zoekt maximaal 6 maanden terug.
Wat ook goed werkt is simpelweg met google zoeken, die kan hier prima uit de voeten - soms beter dan de zoekfunctie van het forum.
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
volgens mij is Google een zoekmachine. wij zijn een FORUM
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Zo is dat Bloem. Ik ben het met je eens.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |