Niet mijn creaties!!! |
Reageer ![]() |
Autheur | |
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14103 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 Augustus 2015 om 20:41 |
Verleden week 3 kleinkinderen te logeren gehad.
David, 7, heeft oa gepuzzeld. Het waren eigenlijk 4 puzzels met verschillende maat stukjes. Julia, 8, heeft gehaakt. ( Kreeg net een mailtje of ik een gemakkelijk patroontje kon uitzoeken om thuis te kunnen maken. Niemand kan haar thuis helpen) Anna, 14, heeft gebreid en gehaakt, en geknutseld. En oma heeft tussen de bedrijven door nog een Minion gehaakt voor het neefje van Anna. |
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Anna en Julia hebben het talent niet van een vreemde. Prachtig gemaakt hoor.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Zo dan oma is een goede lerares voor van alles en nog wat :D
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
prachtig allemaal.
Ook al zoveel talent. |
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Heerlijk wat een creativiteit! lijkt mij heerlijk om te zien wat ze allemaal maken.
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
de minion is ook mooi hoor, daar niet van, maar ik ga toch voor de andere stukken (brei, haak en puzzel)
|
|
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
tallent ontbreekt niet in de familie!!
zon puzzel met verschillende grotes van stukjes, nog nooit gezien! |
|
![]() |
|
elke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1765 |
Wow prachtig gedaan allemaal
![]() |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Iedereen mijn complimenten .
het is niet alleen jammer dat er thuis niemand is die haar helpen kan ,maar dat ook de scholen het vaak aflaten weten .Bij mijn kleinzoon wordt er nog wel geknutseld . Ik had laatst bij de kringloop een doos - nooit gebruikt - een poes een eend en nog wat figuren gekocht met gaatjes en draad met hard uiteinde zodat er zonder naald gewerkt kon worden hij is uren zoet geweest met het borduren . |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
wat geweldig dat ze zich zo kunnen vermaken.
en Oma is nu aan het bijkomen zeker. want het houd je zelf ook wel bezig natuurlijk |
|
![]() |
|
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Mooi allemaal, jouw dna wat creatief betreft
|
|
![]() |
|
Corneliaz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1379 |
Je hebt ze goed bezig gehouden
![]() Zo'n soort puzzel had ik ook nog nooit gezien. Heeft hij mooi gemaakt. De hand werkjes van de dames zijn ook heel leuk geworden. Wat kunnen ze het al goed ! Je bent een goede lerares. |
|
Groetjes Corneliaz
Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug. |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14103 |
Bloos, bloos. Dank jullie wel.
De puzzel bestond uit 4 delen en ieder deel had andere puzzelstukjes. Het gedeelte links boven had de meeste, 550, daar hebben we uiteindelijk allemaal aan gewerkt. Het is inderdaad jammer dat de kinderen op school haken en breien niet meer leren. Julia vertelde dat ze een kindje kent dat op de Vrije School is. Zij leert daar wel haken. "Maar ze doet het heel raar oma!!!" De tas die Anna heeft gehaakt was een pakket van de Hema. Heb ik zeker 4 jaar gelden gekocht om voor haar te maken. Was nog steeds niet gebeurd. Nu heeft ze het dus zelf gedaan.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
heel mooi!!!!!!
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Wat zijn jullie lekker bezig geweest en er zijn leuke en mooie dingen gemaakt, maar ook puzzelen is leuk om te doen en het was een hele grote.
Fijn als ze op die manier bezig zijn, als alleen maar voor de tv hangen of spelletjes doen op een tablet. |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Leuk en knap dat je zelf ook nog tijd had om iets te doen
![]() |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Wat heerlijk als ze zich zo kunnen vermaken.
|
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
oooohhhh.....wat heb je het gezellig gehad met de kindjes!!! Leuk!
![]() En wat zijn ze creatief zeg.....Dat hebben ze van geen vreemde ![]() |
|
![]() |
|
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Leuk!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |